donderdag 26 september 2013

Superchallenge #4 "Beauty of the Fall"!

 Hallo allemaal,
 
Van de kerstlabels terug naar herfstlabels:))
Afgelopen maandag is de nieuwe superchallenge van start gegaan bij Cards and Scrap en die luid dit keer "Beauty of the Fall"!
 
Leef je uit met een drieluik vol herfstschoonheid en stuur je creaties in vóór 22 oktober. Een drieluik is een combinatie van drie werkstukken, die samen een geheel vormen. Dat kan door de vorm, door de sfeer of door de materialen zijn, zolang het maar bij elkaar hoort. 
Ik heb 3 labels gemaakt met verschillende afbeeldingen.
 
 
Als basis heb ik kraft gebruikt. Beetje DP, Washi tape, verschillende stansen en ponsen, afbeeldingen van internet, knoop, touw, lint en plakparels.
 
En wat kan je winnen!!!
 
Een reportage in uitgave 11 van Cards & Scrap.
In deze reportage wordt de winnaar zelf in het zonnetje gezet!

Start Superchallenge: 23september 2013 om 12.00 uur.
Eind Superchallenge: 22 oktober 2013 tot 23.55 uur!
 
 
Wil je nog meer inspiratie zien kijk dan even hier, waar nog meer prachtige creaties te bewonderen zijn met dit thema en doe gezellig mee!!
 
Groetjes,
Marijke

28 opmerkingen:

Diny zei

Wauw....wat mooi gedaan!
In een woord PRACHTIG!

Groetjes Diny

Je@net zei

Wat gaaf, Marijke, een prachtige drieluik. Echt heel erg mooi gedaan!

Ans Gilbert zei

Hoi Marijke,
Wat heb je een prachtig 3-luik gemaakt, super, leuke stempels , mooi met het washi tape, liefs van Ans

Cornelie zei

Ik vind het echt prachtig gemaakt!! Heeel erg mooi!!

jolanda zei

ziet er heel leuk uit

Marjan zei

Ik vind ze echt super, Marijke!! Wat een mooi drieluik, die verschillende, maar toch een eenheid, knap!

Miranda V zei

Echt super leuk zijn ze!

Irene zei

OOOOOOh wat zijn ze gaaaaaaaaf!!

xx Irene

Anke zei

wat een prachtige Labels Marijke
liefs Anke

Aartje zei

Wat een prachtige serie. Helemaal top gedaan.
Groeten, Aartje

Willy zei

Wat een prachtig drieluik, mooie frisse herfst kleurtjes!!

Anita Meijer zei

Wat heb je dit supermooi gemaakt Marijke, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Jacqueline zei

Erg leuk deze herfst tags zeg. Herfst blijft een leuk jaargetij.
Groetjes, Jacqueline

Alina zei

ik vind ze prachtig, Marijke, mooie kleuren combinatie!!!!

Berlinde zei

Leuke herfstlabeltjes Marijke! Ook de kerstlabels hieronder vind ik super!
Lieve groetjes, Berlinde

Brendaxx zei

Ik vind je herfst-labels erg mooi geworden! Gaaf dat we samen in de C&S staan met onze creaties he?! Groetjes en fijn weekend,
Brenda

Unknown zei

prachtig, echt geweldig mooi gedaan

Ellen zei

Wat zijn ze (weer) leuk! Voor van alles en nog wat te gebruiken, mmmm... ik ga ook maar eens aan de labels :)

groetjes, Ellen

Gerdine zei

Echt een heel mooi drieluik!! Gaaf gedaan!

Mary zei

Wouw ......wat een prachtige drie-eenheid!!
Prachtig van kleur en super leuk van opzet!
Fijne zondagavond, groetjes Mary

Sylvia zei

Wauw!!! Prachtige herfst labels heb je gemaakt.

Groetjes Sylvia

Sofie zei

Prachtige labels, echt herfst op en top!

Tinie zei

Geweldig leuke herfsttags!! Helemaal toppie vind ik ze, Marijke!!
Groetjes Tinie

Danoesja zei

Hoi Marijke

Wat een prachtig herfstig drieluik, mooi met het warme oranje erin.

Lieve groetjes
Danoesja

Patricia zei

Hoi Marijke,
Wat heb je dit ontzettend leuk gedaan! Ik vind ze echt heel erg snoezig. En ja, ik heb je in het blad zien staan. Je kan echt trots zijn op jezelf hoor!
Fijne dag,
Groetjes Patricia

Nadine zei

Wat een gave serie, super! Heerlijke herfstkleurig!

José zei

Kom weer eens even buurten... ik vind je tags super, super!
Mooie details en enige afbeeldingen. Echt herfst. Gaaf op de kiek gezet ook!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Waaw, wat zijn ze mooi en warm en schitterend.