dinsdag 24 september 2013

Cards and Scrap Challenge #186 "kantoorartikelen"!!

 Hallo dames,

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij Cards and Scrap. Nummer#186 alweer en deze keer willen we een creatie zien waarop gebruik is gemaakt van kantoorartikelen. Denk b.v. nietjes, paperclips, memoblaadjes enz.

Ik ben maar eens aan de slag gegaan voor kerst (eindelijk)
en heb twee labels gemaakt! Leuk voor aan een cadeau, als decoratie in huis of als kaartje! Deze twee gaan in mijn kerstdoosje:) is het niet zo leeg meer!

 
 De kantoorartikelen die ik gebruikt heb zijn: Type-ex, nietjes en notitieblaadjes.

 
Eerst heb ik op een kraftlabel met type-ex sneeuwvlokjes gemaakt. Verder wat stempelwerk. Op notitieblaadjes tekst gestempeld. Wat grote sneeuwvlokken van Marianne Design. Het Designpapier is ook Marianne Design "Scadinavion Christmas". Nog wat nietjes, touw, twine en lint.
 
De sponsor dit keer is
 
 
Kijk eens op Cards and Scrap voor nog meer creaties met kantoorartikelen van team roze dit keer en doe gezellig mee!!
 
Dames is wens jullie een fijne week toe!
 
groetjes,
Marijke
 

26 opmerkingen:

Bernadet zei

Prachtige labeltjes Marijke

Miranda V zei

Super leuk! Geinig formaat en heel leuk versierd. Slim om ook type-ex te gebruiken!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel mooi. Wat leuk om type-ex te gebruiken.
Groetjes Miranda

Diny zei

Prachtige labeltjes heb je gemaakt.
Het ziet er heel erg leuk uit zo!
Je kan eigenlijk van alles gebruiken zie je wel....mooi gedaan.
Het begin is gemaakt van je kerstkaarten.....succes met de rest!

Groetjes Diny

Els zei


Prachtige mooie kerstlabels heb je gemaakt en heel mooi met de nietjes op deze manier.
Groetjes, Els

Annemarie en Merit zei

wat een leuke labels..

liefs annemarie en merit

Je@net zei

Wat gaaf, Marijke, de labels zijn super leuk geworden!

Cornelie zei

Haha, herkenbaar! Van het weekend ook mijn eerste kerstkaart gemaakt. Eerder kan ik me er echt niet toe zetten hoor!
Gelukkig hoef ik er niet zo veel, want er zijn maar een aantal mensen die ik een kerstkaart stuur!
Je begin is leuk. Toffe labels, erg leuk gedaan!

Ingrid Reyners zei

Heel erg leuk gedaan Marijke, leuk idee tip-pex. Dit zijn in ieder geval al twee zeer geslaagde labels voor je kerst voorraad. Fijne dag, groetjes Ingrid

Aletta zei

Prachtig uitvoering van de uitdaging.
Groetjes Aletta

Mary zei

twee super leuke kerst labels!!!
Erg leuk de typ-ex sneeuwvlokjes op de achtergrond!
Fine dag, groet Mary

Irene zei

Keigaaf Marijke!!

xx Irene

Anita Meijer zei

Zien er super uit je labeltjes Marijke, top weer.
Liefs van Anita

Judith zei

Hoe bedenk je het: Tipp-ex. SUPER!!!

Ans Gilbert zei

Hoi Marijke,
Ze zijn super je labels, leuk met Tipp-Ex..notitieblaadjes, heel erg mooi..liefs van Ans

Christine zei

Goed gedaan Marijke en een leuke challenge lijkt me dit!
Liefs
Christine

Peggy zei

Heel erg leuke labels.
De tipp ex is een super leuk idee.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Yolanda zei

Hoi Marijke, dit is een heel mooi begin van je kerstkaartjes. Ik vind ze helemaal leuk ... Groetjes Yolanda B)

Marlies zei

Hele mooie, vrolijke kerstlabeltjes! Een mooi design en een goed idee om tippex als sneeuw te gebruiken. groetjes, Marlies

Colien zei

Leuke challenge en mooie voorbeeld-labels hebben jullie gemaakt!
grtz.Colien

Sientje zei

Superleuk zeg en dan het gebruik van type-ex wauwie. ps je prijsje is onderweg.

Tinie zei

OOoooh wat zijn ze gaaf, je kerstlabels!! Helemaal toppie! Als je zo nog even doorgaat is je doosje vol:))
Groetjes Tinie

Anneke. zei

Pracjtige labels, Marijke. Leuk om Type-Ex te gebruiken.
Groetjes Anneke.

Aartje zei

Wat een leuke tags zijn dit. Grappig om type ex te gebruiken.
Groeten, Aartje

Ellen zei

Ik vind ze leuk! Zo zie je maar wat je met kantoorartikelen kunt doen. Ik 'moet' ook nog de nodige kerstkaarten maken, maar ja, die tijd hè, ik heb er gewoon echt niet genoeg van...grrrr.

groetjes, Ellen

Gerdine zei

Ook al zulke mooie tags!