dinsdag 10 september 2013

Cards and Scrap challenge #184 "Recycling"!

 Goedemorgen dames,

 Nieuwe dinsdag, nieuwe challenge bij Cards and Scrap!
Dit keer willen we graag creaties zien met  "Recycling" materiaal!
 
Ik verzamel al een paar jaar labels van kleding, niet allemaal,  maar mooie labels waar je nog iets mee kan maken. En zo ook deze label, van een blouse, met een Gheisa erop! Deze heb ik  verwerkt op een kaart.
 
 
Dit keer weer eens een driehoek kaart gemaakt. Als basis wit cardstock. Daarop  cirkels gestempeld behulp van een glas en dopje. Dit idee heb ik van Willy en geeft een leuk effect! Ook vind je bij Willy veel prachtige creaties met "recycle" materiaal, neem maar eens een kijkje! Kantje is een afwrijfplaatje. Nog wat bloemen geponst, parels met een perlenpen, tekst, fineliner en lint.
 
Het zwarte lintje is van een kledingstuk, ik knip de ophanglintjes er altijd uit en bewaar die weer voor op de kaarten.
 
De sponsor dit keer is
 

 
Wil je nog meer prachtige creaties met recycle materiaal zien kijk dan op Cards and Scrap en doe gezellig mee!!
 
Groetjes,
Marijke 
 

36 opmerkingen:

Anneke. zei

Super leuke creatie, Marijke. Je moet er maar op komen :)
Groetjes Anneke.

Diny zei

Wauw...wat een leuke creatie heb je gemaakt! Het is een model waar je niet zo snel aan denkt....mooi gedaan hoor!

Groetjes Diny

Miranda Slagboom-de Groot zei

Erg mooi.
Groetjes Miranda

Joke de Wit zei

Ohh prachtig Marijke zo mooi gemaakt ik bewaar ook altijd de lintjes.Groetjes Joke

Els zei

Schitterend mooi gemaakt en leuk dat je van zoveel bewaarde spulletjes zo'n pracht creatie kan maken.
Groetjes, Els

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Marijke, heel mooi dat label! Ik hou ook leuke labels bij, komt ooit nog wel eens van pas ;-)
Lieve groetjes, Berlinde

Nadine zei

Heel mooi!

Willy zei

Wat super mooie originele kaart, prachtig design en kleuren en wat lief dat je een verwijzing naar mijn blog maakt!!! Ik ben idd dol op recycling :) Fijn dat ik je heb kunnen inspireren. Ik bedenk me net dat ik vanmorgen een kaart met knoopjes op mijn blog heb geplaatst, ik ga hem even linken!

jolanda zei

heel erg leuk gedaan

Ans Gilbert zei

Hoi Marijke,
Wat een prachtige kaart, leuk model, prachtig label..en die lintjes liggen hier nu ook op tafel, bracht mijn dochter, voor -ons mam-..die alles kan gebruiken..liefs van Ans

Unknown zei

Hee nicht, wat een geweldige kaart ! Prachtig. En wat een schitterend label. Mooi gedaan weer hoor xx

Ingrid Reyners zei

Ja leuke labels zijn jammer om weg te doen, ik bewaar ze ook altijd, en de lintjes uit de kleding. Jij hebt en een erg leuke kaart mee gemaakt, leuk idee zo met die vorm. Het is een echte uitdaging deze keer weer bij Cards&Scrap. Fijne dag, groetjes Ingrid

Marjan zei

Deze is ook wel perfect voor een kaart natuurlijk. Heel mooie kaart, Marijke, alles past prachtig bij elkaar!

Tinie zei

Wat is die weer gaaf zeg!!! Super afbeelding en geweldige details erop verwerkt!!!

Groetjes Tinie

Margo zei

Superleuk zeg !
Liefs
Margo

Je@net zei

Wat een mooi geheel, Marijke, prachtig geworden!

Bernadet zei

super gedaan Marijke

Irene zei

Zooooooo leuk Marijke. Zou wel eens willen weten waar jj kleding koopt want zulke leuke labels heb ik echt nooit..super is dit en de lintjes worden hier ook afgeknipt.....wat zijn we erruug met z'n allen hihihi!!

xx Irene

Ellen zei

Mooi zeg! Gaaf om een 'echt' label in je creatie te gebruiken.
Groetjes, Ellen

Henriët zei

Wat weer een prachtige creatie. Mooie kleuren en een erg leuke vorm.
Groetjes van Henriët

Marlies zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de label. Het is inderdaad ook een mooie label om te bewaren en zodoende ook een mooie kaart ermee te maken. Heel chique! groetjes, Marlies

Jolanda Cuper zei

Prachtig wat super gemaakt!
Groetjes Jolanda

Wilma zei

Wat een MOOI driehoekkaartje is dit Marijke met die Geisha en al die bloemetjes.
Zo zie je maar.....wie wat bewaart heeft nog eens iets MOOIS liggen.
Liefs Wilma ☺☺☺

Ellen zei

Echt een superleuke kaart heb je gemaakt! Hier liggen ook her en der labels om ooit eens te gebruiken of gewoon voor de heb. Dit idee is in ieder geval erg leuk. Kan ik nu natuurlijk niet meer mee aankomen, haha!

groetjes, Ellen

Tinie zei

Schitterende kaart, Marijke!! Leuk gedaan met de doppenstempel, ik ga zeker eens kijken bij Willy!
Groetjes Tinie

Anita Meijer zei

Prachtig Marijke, ik vind het supermooi.
Liefs van Anita

Aletta zei

Prachtig Marijke!
Vind t model helemaal leuk.
Groetjes Aletta

Sylvia zei

Prachtige kaart, leuk model en mooi kleding label.

Groetjes Sylvia

Jacqueline zei

Wat een geweldige kaart Marijke. Mijn complimenten, erg leuk en eens wat anders deze vorm.
Groetjes, Jacqueline

Danoesja zei

Hoi Marijke

Wat een schitterende kaart met die mooie label, ik kom nooit van die mooie labels tegen. Het is wel een heel leuk idee om die op een kaartje te gebruiken.

Lieve groetjes
Danoesja

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi gedaan Marijke!! Super mooie recycling!
groetjes, Yvonne

Patricia zei

Wat heb je dat mooi gemaakt Marijke!
Ik heb laatst een heleboel labels weggegooid omdat ik er dus echt nooit wat mee deed. EN nu zie ik dit, grrrr! mooi hoor!
Groetjes Patricia

Durvina zei

Wat gaaf zo met dat label, we kunnen ook eigenlijk niets weggooien!!

liefs, Durvina

Peggy zei

Een hele mooie kaart is het geworden met het label.

Veel creatieve groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Gerdine zei

Wat leuk om zo'n label op deze manier te verwerken!

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.