zondag 8 september 2013

Liftchallenge #49

Hoi,hoi,
 
Eindelijk weer eens tijd gehad om een kaartje voor de liftchallenge te maken. Dit keer hebben ze een kaartje van Keisha Campbell om te liften en die is errug mooi!!
 
Dit is mijn uitwerking ervan!

 
 Een wat stoerder uitvoering, had gelijk een ideetje hoe ik de kaart wilde maken. De cirkels zijn een ander vorm geworden, zelf heb ik een kleine cirkelpons maar dan werd het kaartje wel erg klein en heb nog geen ronde spellbinders set ( nee echt niet, staat nog op verlanglijst:) Dus werd het een ander vormpje.
 
De meeste spulletjes, stempels, designpapier, pinwheel, inkt en embossing zijn van Stampin 'Up, label is van PTI nog wat plakparels en touwtje.
 
Een nog zomers kaartje in een beginnende herfst!
 
Wat was het toch prachtig weer de afgelopen week, ik heb er nog van genoten en in mijn vrije uurtjes met een boek ik de tuin gezeten. Dus weinig aan blogger gedaan, wel wat bekeken maar niet veel aan reacties gedaan. Komende week kom ik weer eens even op bezoek:))
 
Nog een fijne zondag verder,
Marijke

26 opmerkingen:

Henriët zei

Zo!!! Dit vind ik echt een hele gave uitwerking van de Liftchallenge. Heb die van mij net klaar. Ga hem zo plaatsen.
Groetjes van Henriët

Tinie zei

Helemaal mijn ding, ben zo gek op zee, strand en zand, schitterende kaart Marijke!!!

Groetjes Tinie

Willy zei

Super mooi, zóóó schattig dat wind molentje!! Dit is idd een heel leuke kaart om te liften!!

Sanne zei

Erg leuk deze versie! Origineel ook!

Liefs Sanne

Ellen zei

Ik vind je lift geweldig: nog even heerlijk nagenieten van de zomer. Erg leuk alle zomerse details, zoals de golfjes in de vierkantjes.
Groot gelijk dat je van het heerlijke weer hebt genoten in de tuin met een boek. Vandaag is het helaas andere koek. Hoewel op het moment de zon weer erg zijn best doet.

groetjes, Ellen

Mariken zei

Wat een leuke kaart, prachtig gelift!
Fijne zondag verder, Mariken xx

Ans Gilbert zei

Prachtige lift heb je gemaakt, Marijke..leuk zo'n zonnige kaart en afgelopen week hadden we ook super weer..helaas hadden wij vandaag alleen maar regen en nu laat de zon zich weer zien..liefs van Ans

Margo zei

Supermooie kaart !
Die heb je leuk gelift !
Liefs
Margo

Nelleke zei

Ik vind dit erg mooi, een net even wat andere uitvoering. Leuk bedacht. groetjes, Nelleke

Kaartenkraam zei

Het is een heerlijke zomerse kaart geworden, erg leuk gedaan!

groetjes van Ank

Miranda V zei

Heel leuk gedaan met het strandthema en de leuke vormen ipv rondjes. Als je nog betaalbare rondjes zoekt, ik heb ze van Nellie Snellen. Paars van kleur en de vele rondjes volgen elkaar heel stapsgewijs qua grootte op, heel handig! Veel merken hebben maar 5 rondjes, van Nellie zijn er een hele hoop! Groetjes!

Marjan zei

Jouw lift is erg mooi, zo heerlijk zomers en dan dat strand thema! Super gedaan, Marijke! Fijn dat je weer meedoet keet de Liftchallenge.

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaart Marijke, die gaat wel de TOP 3 halen!!

liefs annemarie en merit

Sylvia zei

Erg mooie en leuke lift kaart heb je gemaakt.

Groetjes Sylvia

Aartje zei

Wat een leuke liftkaart, je krijgt meteen weer zin in zon, zee en strand.
Groeten, Aartje

Ingrid Reyners zei

Leuke kaart Marijke! Heerlijk nog in een strand thema. Erg leuk bedacht. Fijn dat je afgelopen week nog heerlijk hebt genoten van het lekkere weer! Groetjes Ingrid

Anita Meijer zei

Wat super gedaan Marijke, ik vind hem supermooi gelift.
Liefs van Anita

Els zei

Erg leuke kaart heb je gemaakt van de liftkaart. Fijne dag en groetjes, Els

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een gave lift kaart! Ben er weg van.

Marlies zei

Een hele mooie, vrolijke zomerkaart! heel leuk gedaan. groetjes, Marlies

Juisie zei

Oh ik heb de liftkaart van deze keer al op diverse blogs voorbij zien komen en ook hier blijkt maar weer hoe divers hij gelift kan worden! Top-uitvoering, jouw kaartje, heerlijk om nog even in het zomerse thema te blijven. Alhoewel, het thema "water" is nu ook wel actueel want het komt er hier echt met bakken uitgevallen :-(
groetjes Joyce

Jolanda Cuper zei

Super leuke zomerkaart!
groetjes Jolanda.

Maia zei

Zeker errug mooi deze kaart Marijke!
Gelijk had je hoor nog even heerlijk genoten van het mooie weer.
Morgen is het herfstachtig maar ook wel weer fijn om wat te freubelen.
Fijne herfstweek
Groetjes Maia

Diny zei

Wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt! Prachtig geheel.

Groetjes Diny

Nadine zei

Ik vind hem geweldig Marijke! Super leuk dat je een heel thema hebt uitgewerkt. Leukemans je met ons meedoet!

Cornelie zei

Heerlijk thema, erg tof en super mooi uitgewerkt! Leuk dat je tijd had om mee te doen!