vrijdag 20 september 2013

Oma Dee challenge #8

 Hoi allemaal,
 
Vandaag een kaartje gemaakt met de schets bij Oma Dee. Gelukkig loopt deze challenge wat langer en zo had ik mooi de tijd om mee te doen.
 
Laatst kreeg ik zo mooi papier van Mary met het leuke fiets stansje en dit heb ik gebruikt voor deze kaart.
 
 Dit is de schets
 
 
 
En dit is mijn uitwerking ervan
 
 
 
Geen idee waar het designpapier van is maar vind het erg vrolijk! Het fiets stansje en de hartjes zaten ook in het pakketje van Mary. Verder heb ik wat bloempjes geponst, perlen pen, fineliner en afwrijfletters gebruikt.
 
Wens jullie alvast een fijn weekend en als het goed is komt de zon weer terug, dus geniet ervan!
 
Groetjes,
Marijke
 
 

33 opmerkingen:

Diny zei

Hoi Marijke,

Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt! Alles past zo mooi bij elkaar.
De fiets met het bloemenmandje is erg leuk!

Groetjes Diny

anja curvers zei

Wat een super vrolijk kaartje leuk hoor.

Joke de Wit zei

Wat een vrolijk kaartje Marijke,de fiets is ook heel leuk.groetjes Joke

Judith zei

Super leuk kaartje! Ik vind het idee om de hartjes zo te laten hangen top! Dat vrolijke papier heb ik ook nog liggen (-:
Fijne dag!

Yolanda zei

Hoi Marijke, hoe vaker ik deze schets voorbij zie komen, hoe leuker ik hem ga vinden.Dit kaartje vind ik ook zo lekker vrolijk. Maar daar leent dit papier zich dan ook heel erg voor. Het is van Echo Park uit de Hello Summer serie. Heb ik ook nog liggen, je brengt me op een idee hihi. Groetjes Yolanda B)

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat is dit een fleurig en vrolijk kaartje zeg. Erg leuk!

Colien zei

Vrolijke kaart, een leuke uitvoering van de sketch!
grtz.Colien

Gerdine zei

Die hartjes die er onder uitkomen zijn zo leuk!! Een hele originele uitwerking van de schets.

Nadine zei

Wat komt die fiets leuk uit op deze kaart, super gedaan! Een en al vrolijkheid. Je hebt je vast niet laten inspireren door het weer haha

Je@net zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje, Marijke.
Fijn weekend!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een super leuke uitwerking!! En gefeliciteerd met je top 3 in het blad! Leuk!!
Groetjes, Yvonne

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een vrolijke kaart. Leuk hoe je die hartjes erop verwerkt heb. Gefeliciteerd met je top 3 plekje. Trots mag je wezen hoor het is een schitterende kaart.
Groetjes Mirande

Ans Gilbert zei

Hoi Marijke,
Heel erg mooi,super, wat heb je een mooie uitwerking van de sketch gemaakt, leuk het fietsje en de hartjes, fijn weekend, liefs van Ans

Sylvia zei

Prachtige kaart, lekker vrolijk en leuk met de fiets erop.

Groetjes Sylvia

Cornelie zei

Idd Echo Park. Heerlijk papier. Leuke uitwerking van de schets. De fiets past er goed bij. Heel erg leuk en lekker vrolijk! Tof dat je mee kon doen!

Els zei

Super wat een pracht heb je weer gemaakt en die hartjes vind ik zo lief erbij.
Groetjes, Els

Kaartenkraam zei

Gezellige vrolijke kaart, helemaal TOP!

groetjes van Ank

Irene zei

Buiten is het echt herfst maar op jouw enige kaart gewoon nog volop zomer, wat een heerlijk tafereeltje Marijke!!

xx Irene

Christine zei

Leuk, fris kaartje Marijke!
Liefs
Christine

Tinie zei

Leuk kaartje, Marijke!! Vrolijk van kleur en wat is die fiets leuk hè!!
Groetjes Tinie

Nelleke zei

Wat een leuke vrlijke kaart. Staat ook nog op mijn lijstje....... Groeten Nelleke

Helen zei

Wat een mooi en vrolijk kaartje heb je gemaakt. Groetjes Helen

Anita Meijer zei

Wat een heerlijke vrolijke kaart heb je van de sketch gemaakt Marijke, ik vind hem helemaal super.
Liefs van Anita

Ingrid Reyners zei

Heel mooi fris en vrolijk kaartje, leuk zoals je de bloemetjes en de hartjes op de kaart hebt verwerkt, de fiets is een echte blikvanger. Groetjes Ingrid

Tinie zei

Wat bijzonder mooi zeg, schitterende details ook!!!

Groetjes Tinie

Marjan zei

Wat een gaaf kaartje, erg leuk en vrolijk!

Unknown zei

Wat is ie leuk zeg! Gaaf die fiets en bloemetjes erbij. Lekker vrolijk kaartje. Gezellig dat je weer meedoet met de schetsuitdaging.

Groetjes,
Miranda

Ellen zei

Wat een fleurig kaartje! Vind 'm wat flower-power-achtigs hebben zo miet die fiets en alle kleurtjes erbij.
Groetjes, Ellen

Marie-claire zei

Wat een mooie vrolijke kaart, Super!

Groetjes Marie-Claire

Mary zei

Je hebt er een leuke en vrolijke kaart van gemaakt!! Je brengt me wel op een idee haha
Leuk dat het pakketje bij je in de smaak viel.
Fijne zondag avond, groetjes Mary

Annet zei

Wat een ontzettend vrolijk kaartje! Heerlijk die felle kleurtjes bij elkaar!

Groetjes Annet

Mariken zei

Echt erg leuk, die fiets, hartjes en de fleurige kleuren! Top!
Fijne avond, Mariken xx

Danoesja zei

Hoi Marijke

Wat een vrolijk kaartje met al die mooie stansjes erop en het fleurige papier, Mary is echt een lieverd.

Lieve groetjes
Danoesja