maandag 16 september 2013

Mollen in "Creatief met Kaarten"!

Hoi,hoi,

Een tijdje geleden stond er op Cards and Scrap challenge blog een oproep om een Budgetkaart te maken voor in de nieuwe Crea agenda 2014! Hier voor heb ik ook een kaart gemaakt en die opgestuurd. De winnaar zou met de budgetkaart  in de nieuwe agenda komen te staan. Winnaar ben ik niet geworden maar ik ben wel in de top 3 gekomen met mijn Budgetkaart en sta hiermee in de nieuwe 'Creatief met Kaarten"! En daar ben ik toch ook wel trots op:)
 
Dit is de kaart die ik maakte van veel recycle materiaal, momenteel ook de uitdaging op Cards and Scrap!

 
Weer een mooie en dit keer een stoere kledinglabel gebruikt, cirkels met glazen en inkt gestempeld, stuk ribbelkarton, knopen van een kledingstuk, tekst en sterren uit tijdschrift, stuk touw, nietjes en fineliner.
 
Voor weinig geld heb je een stoere en snelle mannenkaart.
 
Maar ik ben niet de enigste Mol die in de nieuwe "creatief met kaarten " sta, Miranda Mols  van Stampin Utopia staat er ook in met een prachtige serie 'vrolijke najaars kaarten' met bosdieren gemaakt met de spulletjes van Stampin'Up!

 Groetjes,
Marijke

29 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Hij is gaaf Marijke, hier hou ik wel van, van niets iets geweldigs maken! Gefelciteerd met je top 3 plek! En geweldig toch dat je zomaar in een tijdschrift staat met dit mooie kaartje! Geniet er nog van! Groetjes Ingrid

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik vind het heel knap gedaan. Geweldig deze recycle kaart. Jammer dat je niet won, maar een top 3 plek en een publicatie is ook altijd leuk! Bedankt voor je linkje!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik zie nu pas jouw titel, hahaha, grappig! Bedankt Mol ;-P

Cornelie zei

Cool! Daar kan je zeker trots op zijn! Vind je kaartje tof gedaan!

Joke de Wit zei

Prachtig gemaakt Marijke,zo leuk gedaan.Groetjes Joke

Joke de Wit zei

Prachtig gemaakt Marijke,zo leuk gedaan.Groetjes Joke

Tinie zei

Wauw Marijke, dubbel en dwars verdiend, het is een beauty!!!

Groetjes Tinie

Kaartenkraam zei

Leuk hoor en zeer verdiend want de kaart is geweldig mooi en inventief!

groetjes van Ank

Je@net zei

Gefeliciteerd met je top 3 notering, Marijke, 't is dan ook een super leuke kaart!

Miranda V zei

Wat een gave kaart! Heel stoer! Leuk dat het zoveel 2ehands materialen zijn, waarmee je dit leuke resultaat hebt gekregen. En dat je kaartje dan ook nog zo een mooie plek krijgt in de Creatief met Kaarten is natuurlijk helemaal gaaf!

Els zei

Gefeliciteerd en de kaart is ook heel mooi met deze materialen.
Groetjes, Els

Helen zei

Wat een stoer gaaf kaartje; zag je naam idd voorbij komen bij het "lezen" in de creatief met kaarten. Keileuk! Groetjes Helen

Patricia zei

Zo Marijke, wat goed van je zeg!!
Ik vind het ook een hele mooie kaart, dus het is een welverdiende plaats hoor!
Groetjes Patricia

Ans Gilbert zei

Hoi Marijke,
Wat leuk om in de Top 3 te staan, super ik vind je recycle kaart echt super..liefs van Ans

Henriët zei

Super, nog zo'n mooie recycle kaart. Het is echt een stoere mannenkaart geworden. Een welverdiende top 3!
Groetjes van Henriët

Willy zei

Gefeliciteerd Marijke en wel verdiend want het is een super mooie kaart, zóóó leuk al die receycle details!!

Mary zei

Wat een pracht kaart! En dat allemaal met recycle materiaal.....en ook nog eens een plaats in de top 3 mét plekje in de creatief met kaarten is GEWELDIG!!
Groetjes Mary

Berlinde zei

Een leuke stoere kaart Marijke, ik vind hem super! Gefeliciteerd met je top 3 plaats, leuk!!
Lieve groetjes, Berlinde

Anita Meijer zei

Prachtig gedaan Marijke, ziet er helemaal super uit.
Liefs van Anita

Maia zei

Mooie stoere kaart Marijke!
Wauw dat je nu in creatief met kaarten komt fantastisch!
Ik heb al iets ingezonden voor de challenge hoor!
Fijne week
Lieve groet Maia

Jolanda zei

geweldige mannenkaart en wat gaaf dat je kaart in dat gave blad staat:0)
grtz Jolanda

Diny zei

Wat een prachtige kaart is dit geworden.
Gefeliciteerd met je top 3 plaats...ook leuk natuurlijk!

Groetjes Diny

Unknown zei

Wow Marijke, wat leuk gedaan met al die oude spulletjes. Gefeliciteerd met je top 3! Daar mag je zeker trots op zijn. Leuk dat je samen met Miranda gepubliceerd bent.
Goed voor je ego!
Liefs Angelique

Alina zei

gefeliciteerd, Marijke, geniet ervan!!!! ik vind het kaartje prachtig, mooie kleuren combinatie!!!!

Marjan zei

Daar mag je ook trots op zijn, gaaf hoor! Je kaart is dat ook, erg leuk dat recyclen, mooi en stoer is het!

Marlies zei

Een super mooie kaart! Gefeliciteerd met je top 3 plek, mag je zeer zeker trots op zijn! groetjes, Marlies

Gerdine zei

Leuk zeg, zowle je kaart als je top3 positie!

Yolanda zei

Van harte hoor Marijke, daar mag je met recht trots op zijn, het is dan ook een heel leuke, stoere kaart! Groetjes Yolanda B)

Ellen zei

Super zeg, deze kaart en je top 3 natuurlijk. Leuk dat je kaart op die manier gewaardeerd wordt. Het is dan ook een supercreatieve kaart met alle 'restjes'.

groetjes, Ellen