zaterdag 22 september 2012

Nieuw blog, Stempelkraom!!

 Hallo allemaal,
 
Een leuk nieuwtje!!
Zoals jullie misschien al hebben gelezen komt Stampin 'Up naar Nederland.
Een aantal weken geleden kreeg ik een mailtje van Agnes ( Scrapkraom) met de vraag of ik zin had om maandelijks een kaartje te maken voor haar nieuw blog STEMPELKRAOM, met spulletjes van Stampin 'Up natuurlijk. Nou daar heb ik wel zin in, maandelijks een kaartje is goed te doen.
 
 

 
 
Ook zal Agnes, Carin en Yolanda regelmatig een kaartje plaatsen op dit nieuwe blog. Vandaag heeft Agnes een kaartje geplaatst met een prachtige stempel uit de collectie van Stampin Up. Neem eens een kijkje op dit nieuw blog.
 
Agnes heel veel succes met het nieuw blog en als demonstratrice van Stampin' Up!!
 
De button en het bloglayout is ontworpen door Carin!!
 
 
Een heel fijn weekend dames,
 
Marijke
 

20 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat ontzettend leuk Marijke!!!
Ben benieuwd naar al je prachtige creatie's...

liefs annemarie en merit

Gerdine zei

Leuk dat jij als DT mag gaan werken en dat SU naar Nederland komt! Fijn weekend!

Aartje zei

Wat leuk dat je DT- er bent geworden. Gefeliciteerd en met die kaartjes komt het vast wel goed.
Groeten, Aartje

Tinie zei

Gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar je kaartjes!
groetjes Tinie

Miranda V zei

Wat leuk, gefeliciteerd! Eens per maand is heel goed te doen lijkt me ja, heel veel plezier alvast!

Judith zei

O, dat is zeker heel goed nieuws! Wat een eer om voor SU te mogen designen, leuk!!! Ik vind hun producten ook top en benieuwd wat je ons laat zien. Veel plezier in ieder geval.

Groetjes van Judith

Cornelie zei

Dat is nog eens leuk om met zulke mooie spullen aan de slag te gaan! Veel plezier! Wij komen tuurlijk kijken!!

Anita Meijer zei

Wauw wat ontzettend leuk voor je Marijke dat je gevraagd bent als designer, maar je maakt dan ook schitterende kaarten. Ben benieuwd wat je ons allemaal gaat laten zien. Helemaal top voor je.
Liefs van Anita

Danoesja zei

Hoi Marijke

Wat gaaf dat je gevraagd bent, ik ben al heel benieuwd wat je ons allemaal laat zien.

Lieve groetjes
Danoesja

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuk dat je dat voor Agnes doet!! Supersssss

Ellen zei

Wat een leuk nieuws zeg! Ga dit blog zeker in de gaten houden. Doe je best :)!

groetjes, Ellen

Marie-claire zei

Wat leuk!! Ben erg benieuwd naar jou voorbeeldjes!

Groetjes Marie-Claire

José zei

Leuk joh! Gefeliciteerd en heel veel plezier! Ik ga even op het blog kijken.

Jolanda Cuper zei

Geweldig dat is leuk!
Ik vind het een prachtig merk!
Goed dat ze jou gevraagd heeft jij maakt meestal prachtige dingen
,
Groetjes Jolanda

Anke zei

Oh wat leuk voor jullie. Gefeliciteerd.
Ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan maken.
liefs Tessa & Anke

Kaatje zei

Wat leuk voor je! Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je creaties voor SU!

groetjes,
Annika

Martha zei

Super zeg!! Gefeliciteerd!!!

Unknown zei

hoi marijke
ik ben ook heel blij dat je het wilt doen want je maakt schitterende creaties
gr.agnes

Berlinde zei

Heel leuk voor je Marijke, gefeliciteerd!
Lieve groetjes, Berlinde

CreaSjouk zei

Leuk zeg, ben benieuwd naar je creaties!
Groetjes Sjoukje