woensdag 26 september 2012

Kleurenkaartenteam okergeel/bruin!

Een hele goedemorgen allemaal.
 
Vandaag is het weer tijd voor KLEURENKAARTENTEAM woensdag! Deze maand mocht Lia de kleurtjes bepalen, zij koos voor moderne herfstkleurtjes : bruin en okergeel. Geen gemakkelijke combinatie. Ik heb er toch twee kaartjes mee gemaakt in  herfstsfeer.
 
Martina mailde me laatst dat ze stempels had van Molletjes, of ik ook wat afdrukjes wilde! Nou dat wilde ik wel LEUK!! Dankjewel Martina:) Een paar van deze afdrukjes heb ik vandaag gebruikt, gecombineerd met de kleurtjes van vandaag.
 
 
 
De Molletjes!!

 
Nog een kaartje, deze heb ik als dank voor Martina gemaakt. De kaart is onderweg naar jou toe, misschien heb je hem ondertussen al gekregen. Geen idee hoelang de post er over doet naar België.

 

 
Materialen: Creme, div bruintinten cardstock, stempelafdrukjes van molletje ingekleurd met Derwents, DP???, boom is creatable van Marianne Design, spellbinder, div. blaadjes ponzen en paddenstoel pons, distress inkt, fineliner tekststempel van Marianne....................................


Wil je nog meer creaties zien in de kleuren van vandaag, kijk dan even hier!
 
Fijne dag verder,
Marijke

55 opmerkingen:

hennie zei

O wat is dit ENIG zeg.
Lieve groetjes hennie, ook KKT!

Anoniem zei

Wat een leuke, grappige herfstkaarten.De kleine paddestoelen zijn ponzen? Die zijn echt te leuk!

liefs Lisa

Margo zei

Wat een ontzettend leuke kaartjes en ja die stempelafdrukjes van de molletjes zijn geweldig !
Liefs
Margo

BwithCa zei

Wat heb je deze kaartjes leuk gemaakt! Mooi die bomen en blaadjes in herfst kleuren. De molletjes vind ik geweldig, deze tekenfilm keek ik als kind altijd op de enige duitse zender die we hadden ;)

Groetjes,
Carin

Joke de Wit zei

Ze zijn super leuk,ook heel mooi zo als je ze hebt aan gekleedt.Groetjes Joke

jolanda zei

Wat een super mooie creatie.
Vind het zelf een hele moeilijke opdracht omdat het niet echt kleuren zijn die je vaak gebruikt

Aartje zei

Marijke, wat zijn ze enig geworden, leuk die molletjes stempels. Prachtig in deze herfsttinten.
Groeten, Aartje

Monique zei

Wat zijn dit super leuke kaarten!
Die molletjes had ik nog nooit gezien, zo grappig!
En de afwerking onderaan de kaart is knap gedaan!
grtjs
Monique

Unknown zei

Oh this is adorable! They are so cute and love the leaves around.
Hugs xx

Sieta zei

Wat een geweldig leuke kaarten zijn dit geworden.
En wat een toepasselijke stempel!
Het is een heerlijk herfstsfeertje zo.

Liefs, Sieta

Kaartenkraam zei

Och wat leuk dat er stempeltjes van het molletje zijn. Vroeger toen mijn zoon nog klein was keken we altijd op de duitse tv naar hele tekenfilms van dit beestje, ik heb er nog wel op videobanden staan.
Je kaartjes zijn hartstikke leuk geworden.

groetjes van Ank

Annelies Creatief zei

Oh, wat een lieve kaartjes zijn dit! En wat heeft de herfst toch mooie kleuren.
Groetjes, Annelies.

José zei

Wauw, wat geweldig zeg! Die boom met de diverse kleuren blaadjes en hier en daar een wit lijntje vind ik super! ENIG de molletjes. Helemaal iets voor jou natuurlijk.
Mooi die randen aan de onderkant. Echte topkaartjes!

Rosina zei

GEWELDIG!!! ik kan niet anders zeggen....heel erg leuk die molletjes....toppie!!
groetjes Rosina

Bep zei

Hoi Marijke,

Wat een schitterende herfstkaarten heb je gemaakt en op z'n leuke manier superrrr.

Gr...Bep

Annemarie en Merit zei

Hoi Dames,

Wat een ontzettend vrolijk en gave kaarten.
Heerlijk die molletjes die overal vrolijk op de kaart staan , prachtig al die herfstbomen en bladeren .

TOP kaarten .

liefs Annemarie en Merit

Colien zei

Superleuk die Molletjes, hoe toepasselijk! Mooi herfstkaartjes, top!
grtz.Colien

Cornelie zei

helemaal te gek natuurlijk om deze te krijgen!! Enwat heb je er een leuke kaartjes mee gemaakt zeg! Onwijs tof!!

Gerdine zei

Wat zijn deze leuk!!! Vooral die 'dank je wel' met de boom die over het randje gaat (letterlijk dan natuurlijk!). Super!

Marian zei

Wat leuk de molletjes en je kaarten super
Groetjes Marian

Unknown zei

Hoi,
Wat leuk dat het weer kleurenkaartteamdag is. Een bijzondere combinatie deze twee kleuren. Je kaart is heel mooi geworden. Leuk gedaan. Wat een nostalgie deze molletjes, keek ik als kind naar op tv.
Groetjes Saskia

martina's kaartjes zei

wat een succes hebben jullie met deze kaartjes ! en gelijk hebben ze allemaal ! ze zijn supergeweldigfantastisch geslaagd hoor ! heel erg mooie herfstkaartjes en tja... de afdrukjes, helemaal geslaagd, was ontzettend benieuwd naar wat je ermee ging maken =)
bedankt voor je deelname en tot de volgende,
grtjs, martina
x

manuela zei

Wat zijn dit super leuke kaarten!
Die molletjes had ik nog nooit gezien, zo grappig!Die boom met de diverse kleuren blaadjes en hier en daar een wit lijntje vind ik super!

Liefs Manuela

Annelies zei

Wat een geinige stempels! Ook erg toepasselijk. Ik heb zelf ook een dierennaam als achternaam nl. Vos. Mooie kaarten!

Groetjes Annelies

Martha zei

Super, super mooi gedaan!!!!
Groetjes,
Martha

Ans S. zei

Wat zijn deze kaartjes prachtig, super mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Niet alleen super gaaf deze kaarten, maar ook heerlijk jeugdsentiment. Pauli, der kleine maulwurf, hahahaha, ik moest alleen al lachen toen ik die foto in de leeslijst zag. Zo toepasselijk. Magnifiek!!

PIKO hobbyblog zei

Echt super leuke kaarten hebben jullie gemaakt.
Mijn complimenten!
Groetjes,
Pia

Els zei

Erg leuke kaartjes en tja de afdrukjes zijn natuurlijk heel erg leuk.
Groetjes, Els

corryskaart zei

oohh meisjes wat is jullie kaart geweldig mooi en leuk geworden!!
groetjes van corry

Grietje Jansen zei

wow wat een schatjes!!!
Eh zowel de kaarten als de afdrukjes.

Berlinde zei

Wat een superleuke kaartjes Marijke, ook de border onderaan vind ik knap gemaakt!! En die molletjes zijn zo grappig!
Lieve groetjes, Berlinde

CreaSjouk zei

Wauw, wat een gave kaartjes!
Helemaal jaloers op jullie mooie afdrukjes! ;)
Groetjes Sjoukje

Anita Meijer zei

Wauw ik vind je kaarten helemaal te gek geworden Marijke, en wat leuk dat je die stempeltjes van de molletjes hebt gekregen van Martina, ze zijn echt super.
Liefs van Anita

Aleida zei

Heel leuk gedaan met die blaadjes over de schutting. De molletjes zijn natuurlijk zeer toepasselijk.
groetjes,

Diana zei

ohh, dit is toch wel helemaal geweldig!! Vind ze fantastisch.
Groetjes Diana.

Anke zei

Super leuk gedaan
liefs Tessa & Anke

Chantal zei

Een superleuk idee om drie stempels te gebruiken op je kaartje! Erg leuk zijn ze deze 'molletjes!'. Ook de dank je wel kaart vind ik erg geslaagd! Super hoor!
Groetjes,
Chantal

Nadine zei

Wat een leuke, gekke kaartjes, ik moet er gewoon om lachen en dan bedoel ik niet uitlachen he, ik word er vrolijk van!

Unknown zei

Wat zijn ze superleuk! Lekker vrolijk! Leuk ook in combi met die boom.
Groetjes Elly

Christine zei

Ze zien er fantastisch uit en de "molletjes" zijn heel toepasselijk!
Liefs
Christine

Helen zei

wat een supergave Molletjes kaarten. Toppie gemaakt hoor. Groetjes Helen

Ellen zei

Je kaarten zien er geweldig uit in deze prachtige herfsttinten. De molletjes doen het er goed op!

groetjes, Ellen

Nelleke zei

Wat een Leuke kaarten zeg! Je zult maar Mol heten, wat kun je dan mooie kaarten maken!
Groetjes, Nelleke

Ellen zei

Wat leuk, een molletjeskaart van de Molletjes! Gaaf zeg. Leuk met die boom en blaadjes erbij.
Groetjes, Ellen

GerJanne zei

Lang, de post naar België, duurt lang......Maar dat neemt niet weg dat beide kaarten supertof zijn!!
Ik vind ze helemaal geweldig, die Molletjes!!

GerJanne

Ellen zei

Wat zijn die gaaf zeg!!!! En wat en toepasselijke stempels.
Groetjes Ellen

Chantal zei

Daar word je toch vrolijk van. Erg leuk. Schattige molletjes.

Groetjes Chantal

Danoesja zei

Hoi Marijke

Wat zijn ze gaaf die molletjes.....schitterende kaartjes.
De rand onderaan de kaart vind ik erg mooi.

Lieve groetjes
Danoesja

Karin zei

Schitterende kaarten, superleuke molletjes en de rand beneden met blaadjes en paddestoeltjes is heel mooi!!
Groetjes

Mary zei

Wat een súper geweldige kaarten!! En gaaf molletjes stempeltjes voor de molletjes.....hoe toepasselijk!
Groetjes Mary

Carolina zei

wat een kei leuke stempeltjes! en de kleuren vind ik super!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een ontzettend leuke kaarten!! Heel mooi gemaakt! En dat molletje is jeugdsentiment! Daar keken we als kinderen op de duitse zender al naar!
Groetjes, Yvonne

Mariken zei

Och, deze is geweldig! Dat moet ik eens onthouden, mijn man heet ook Mol! Super!
Gr-x-jes Mariken.

Judith zei

Ooooh, wat lief! We hebben heel wat filmpjes met dit kleine molletje op tv gezien, toen de jongens nog iets jonger waren...
Super leuk en super schattig! En natuurlijk helemaal passend bij jullie (-;