woensdag 5 september 2012

De liftchallenge in één kleur

Hallo dames,
 
Dit keer een kaartje in één kleur, dat is de uitdaging bij de liftchallenge. Nadine heeft een kaartje van Olga helemaal in het wit uitgezocht om te liften.
 

Voor mijn liftkaart heb ik groen cardstock gebruikt van Color Core.
Als je dit papier opschuurt krijg je een lichter kleur.


Verder nog  wat verschillende stansen, een lintje en en grote strass steen gebruikt. En klaar was de kaart. Of het nou helemaal mijn ding is............................. mis een beetje de tekst en een ander kleurtje:))  Maar toch leuk om met zo'n uitdaging mee te doen!!
 
Groetjes en nog een fijne dag verder,
Marijke

32 opmerkingen:

Margo zei

Superleuk kaartje zeg, ik heb er al enkele zien passeren en ga ook meedoen denk ik, ben er echt fan van !
Liefs
Margo

Colien zei

Haha, leuk dat jij hetzelfde idee hebt: lastige challenge, niet helemaal in jouw stijl, maar toch leuk om mee te doen :) Dat zijn de betere uitdagingen, toch?!
grtz.Colien

Irene zei

Hier mest je echt even voor uit je gebruikelijke frisse kleurtjes Marijke maar het is je weer gelukt iets mois te maken!!!Ik moest 3 Hema's af maar heb eindelijk het leuke tape met de cm, nog bedankt dat je het liet zien!!!!

Liefs, Irene

Lia zei

Prachtig, wilde hem ook maken maar...................tijd was op haha,
groetjes Lia

Cornelie zei

Ik had precies hetzelfde toen ik met die van mij klaar was. Daarom ook nog één in een andere kleur gemaakt, maar dat maakte geen verschil. Niet mijn ding ook! Maar wel leuk idd!
Color Core geeft altijd een mooi effect, werk er ook graag mee. Mooie lift Marijke, en leuk dat je weer met ons meedoet!

Alina zei

een hele leuke kaart, Marijke, ik vind je bloem prachtig!

Joke de Wit zei

Het is inderdaad even wennen maar in zijn eenvoud is hij toch mooi.Groetjes Joke

Ellen zei

Ik vind 'm ook lastig, maar jouw lift vind ik best goed geslaagd. Net ff wat anders door het bewerken van het papier. Leuk!

groetjes, Ellen

Marie-claire zei

Ik vind het wel wat hebben, maar kan me voorstellen dat het niet makkelijk was!

Groetjes Marie-Claire

José zei

Wat mooi Marijke. Het color core geeft een heel mooi effect en ik vind je ornament super. Mooie bloem!
Leuk dat je weer meedoet :-)

Danoesja zei

Hoi Marijke

Wat een mooi kaartje, heel leuk gedaan met dit opgeschuurde papier.

Lieve groetjes
Danoesja

Gemma zei

Hij is super Marijke, ik ben er ook aan begonnen maar toch gezwicht voor meer kleuren, leuk idee dat opschuren! groetjes Gemma

CreaSjouk zei

Mooi hoor!
Best lastig in 1 kleur werken. Heb vandaag ook eentje voor deze challenge gemaakt... Wat niet helemaal 1 kleur is geworden! Je ziet hem vanzelf om mijn blog! ;)
Groetjes Sjoukje

Unknown zei

Echt super gedaan! En leuk fris zo in het groen! Maar ik snap wel wat je bedoelt aan het eind van je blogje, dat is dus nou net mijn probleem! Ik vond dit een vrij lastige challenge, maar hij is bij jou heel goed uitgepakt.
Groetjes Elly

Berlinde zei

Toch een heel mooi kaartje Marijke, geeft een leuk effect dat geschuurde papier!
Lieve groetjes, Berlinde

Nadine zei

Mooi in groen! Ook ik had hetzelfde gevoel na deze kaart, tis toch voor velen van ons een gemis aan kleuren combineren denk ik! Toch is je kaart heel mooi geworden Marijke, bedankt voor het meedoen!

Marjan zei

Toch knap gedaan, ik vind hem mooi in het frisse groen. Zoaar een voorjaarskaart kunnen zijn. Fijn dat je weer meedoet met ons!

Anke zei

Niet helemaal onze stijl maar ik vind hem toch prachtig.
liefs Tessa & Anke

Anita Meijer zei

Ik heb er nu al een paar voorbij zien komen Marijke maar toch vind ik het effect helemaal super, die van jou is ook schitterend gelukt, heel mooi gedaan zo. Top.
Groetjes van Anita

Kaatje zei

Wat goed dat je de uitdaging aangaat! Erg leuk kaartje!

groetjes,
Annika

Els zei

Prachtig gelift en wat een mooie kleur.
Groetjes, Els

Christine zei

Ik vind ze heel mooi Marijke maar ik hou dan ook van kaarten in één kleur!
Liefs
Christine

Wilma zei

Hallo Marijke,
Helemaal niets MIS mee en ik MIS ook de tekst niet op dit MOOIE kaartje ☺☺☺.
Liefs Wilma

anja curvers zei

Mooi groen is niet lelijk. Mooi kaartje weer Marijke.

Sofie zei

Zeer gewaagd zo alles in dezelfde kleur, maar toch mooi gelukt hoor!

Els zei

Gefeliciteerd met EKEF en het is ook een super leuke kaart.
Groetjes, Els

martina's kaartjes zei

heel erg leuk kaartje ! mooi
grtjs, martina
x

greet zei

Je uitdaging is goed geslaagd hoor!
Ik vind je kaart erg mooi!

Groetjes Greet

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik voel je. En toch is het weer eens iets anders om te doen. JE kan er zomaar andere inspiratie van krijgen, dat zag je wel bij mij en daar gaat het toch om. Hij is toch heel leuk geworden, al vind ik dit niet jouw beste.

jolanda zei

leuk gedaan in deze kleur.

Yolanda zei

Ik ken dat gevoel van gemis. Maar toch is het soms ook mooi: 1 kleur en eenvoud. Ik vind de kaart echt mooi gemaakt. Groetjes Yolanda

Chantal zei

Zo leuk dat ik deze lift al op zoveel plaatsen heb gezien. Ik moet zeggen dat ik deze groene ook erg geslaagd vind :-)
Groetjes,
Chantal