zaterdag 24 september 2011

Een stansjes swap!

Bij de Nederlandse Swappers hebben ze dit keer een stansjes en ponsjes swap! Het is de bedoeling dat je 10 verschillende stansjes of ponsjes maal 2 verstuurd naar je swapmaatje. Daarbij maak je een tag waar je dan weer een stansje of pons op gebruikt.

Deze swap hebben wij voor ons swapmaatje Carolina gemaakt.







En deze swap hebben wij van Carolina ontvangen!






Wat zijn we weer verwend en wat is het leuk om aan zoiets deel te nemen. Carolina heel erg bedankt voor de prachtige tag en de leuke stansjes.  Neem eens een kijkje op haar blog ze maakt prachtige foto layouts.



Wens jullie allemaal een heel fijne zondag toe, als het goed is wordt het heel mooi weer, dus nog even van genieten!!!

Groetjes, Marijke en Chantal

22 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een schitterende tag heb je gemaakt.
En leuk dat swappen, waar doe je dat? Lijkt me wel leuk om eens te doen.
Ik begrijp het alleen niet helemaal 10 verschillende zie ik, maar dan dat maal 2. Ik zie er veel meer. Of is dat omdat je elkaar kent?

Ingrid zei

wat een leuke swap deze keer
leuk hoor om al die stansjes te krijgen, vooral als je deze zelf niet hebt
jullie hebben er een ontzettend mooie tag bij gemaakt. en julie hebben ook hele mooie dingen terug gekregen.
als ik dat zo zie heb ik spijt dat ik niet mee heb gedaan
groetjes ingrid

Cornelie zei

Heel erg leuk dat geswap, wat een leuke dingetjes stuur je elkaar toe!!
Mooie tag heb je gemaakt zeg!!!
Groetjes Cornelie

manuela zei

Wat een schitterende tag heb je gemaakt.
wat een leuke swap deze keer
leuk hoor om al die stansjes te krijgen, vooral als je deze zelf niet hebt
fijne weekend

Groetjes Manuela

Sieta zei

Leuke tag heb jullie gemaakt voor je swapmaatje.
Ook de stansjes zijn geweldig mooi, ook die jullie hebben ontvangen zij erg mooi.
Graag had ik ook mee gedaan aan deze swap, maar ja de tijd ontbrak mij daarvoor. Volgende keer hoop ik weer mee te kunnen doen.

Lieve groetjes Sieta

stempelfreaks zei

Wat een onwijze leuke Swap zeg deze keer weer. Leuk al die stansjes.
Ik was te laat met reageren. Volgende keer doe ik ook een keertje mee.
Groetjes Astrid & larissa

José zei

Wat een superleuke spulletjes! Je tag is echt te gek!
Groetjes, Jose

Kimmie zei

Hoi Marijke en Chantal

Dat ziet er super uit, en inderdaad lijkt me dat swappen ook wel heel leuk om te doen!
Dan kan je van elkaar ideeën op doen en tevens wat stansjes ruilen,en dan zit er misschien iets bij wat jij zelf niet zal hebben.
Heel leuk!

XXX Kim

Margo zei

Wat ziet dat er een leuke swap uit !!
Veel knutselplezier met jullie leuke stansjes !
Liefs
Margo

Els zei

Ziet er heel leuk uit allemaal. Groetjes Els

Helen zei

Nou dames, dat ziet er weer prima uit.

Patricia zei

Hoi Marijke en Chantal,
Ik had weinig tijd om te bloggen de afgelopen week, maar ik heb net even heerlijk terug zitten kijken naar alle jullie werkjes.
Het ziet er allemaal weer prachtig uit.
HEt paddestoel kaartje is ook erg leuk. Heel toevallig heb ik ook net een kabouterkaart met paddestoelen gemaakt voor mijn zoontje. Hij is gek op kabouters en wilde zelfs een kabouterfeestje. Hier zie je binnenkort wat van op mijn blog. Fijn weekend, Groetjes Patricia

Marianne Reijgersberg zei

Wat is dit leuk zeg zo'n swap. De tag die jullie gemaakt hebben is schitterend, maar ook die jullie hebben gekregen.
Groetjes Marianne

Jolanda Cuper zei

Dat is een leuke swap zo wordt je heerlijk verwend!
Jullie tag is echt schitterend!
Groetjes Jolanda.

Peggy zei

Leuke swap he !
Jouw tag is heel mooi.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Christa zei

Hoi Marijke en Chantal , wat hebben jullie een gave tag gemaakt !! Erg mooi. En als ik al die stansjes zie die jullie hebben gestuurd EN gekregen , dan word ik heel erg hebberig.........Leuk he dat swappen ! Creatieve groetjes van Christa.

Ellen zei

De tag ziet er gaaf uit! En wat een leuke spulletjes hebben jullie gegeven en gekregen. Heerlijk lijkt me dat!
Geniet van de mooie dag...

groetjes, Ellen

liszha zei

Wat leuk om allemaal te zien. Jullie hebben elkaar goed verwend en de tags zijn prachtig!
Groetjes Lisette

Nadine zei

Leuk is dat he? Ik vind swappen ook erg leuk, zo'n verrassing wat je krijgt! Jullie hebben ook je best gedaan zeg! Ziet er goed uit! Maak er iets leuks meeeee!

Carolina zei

hoi hoi,

nog even een reactie van mij:
Ik vond jullie tag zo mooi, ik heb hem ingelijst!

ontzettend bedankt...en veel plezier met de stansjes ;0)

Marjan zei

Wat leuk! Jullie spulletjes en de tag zien er gaaf uit en zeker ook wat jullie terug kregen!
En ik lees ook dat jullie tag een ereplekje kreeg!

Groetjes, Marjan

Chantal zei

Leuk zo'n swap! Misschien dat ik me ook maar eens aan ga melden. Heb een paar keer geswapt op de magnolia-hyves en dat was ook erg leuk!

Groetjes en veel plezier met de spulletjes!

Groetjes,
Chantal