donderdag 16 december 2010

Koffiekop kaartje


Even iets anders dan een kerstkaartje. Voor de verjaardag van de dochter van mijn vriendin heb ik dit kaartje gemaakt. Zij lust graag een Latte Macchiatto en heb dit patroon bij

Sandra's Scrapsels gevonden en gebruikt. Het papier is van My Minds Eye en het stempeltje is van Wiff of Joy . Bloemtjes en takjes geponst, strassteentjes erop geplakt. Labeltje gemaakt en vastgemaakt met lint. Achterop de kaart een tekst en kado stempel gebruikt en een knoopje erop geplakt. Was erg leuk om te maken. Een zakje Latte Macchiatto en wat centjes erin gedaan.

Met het kaartje in het berichtje hieronder heb ik een prijs gewonnen bij Marianne Design Chanllenge.


Dames bedankt voor het achterlaten van jullie leuk berichtjes.


Groetjes en tot de volgende keer,

Marijke

14 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Gefeliciteerd met de prijs het model van het koffie kopje is heel leuk ik moet zoiets ook eens gaan proberen. Groetjes Joke

Annemarie en Merit zei

van harte gefeliciteerd met je prijs altijd leuk!!
Wat een leuk modelletje die koffie kop .weer eens heel iets anders.

gr annemarie en merit

Patricia zei

Wat een superleuk kaartje Marijke. Heel leuk idee. Ik heb dit modelletje nog niet eerder gezien, dus ik zal eens bij Sandra gaan neuzen. Ook nog gefeliciteerd met je prijs.
Ook dat kaartje was erg leuk. Groetjes Patricia

Angela zei

Gefeliciteerd metje prijs!!! Mooi kaartje en leuk idee als cadeautje!!
Bullie vind ik helemaal geweldig!!!Wat een schatje!!

xxAngela

Cynthia zei

Hallo Marijke,

Als eerste gefeliciteerd met je prijs! En wat een leuke kadoverpakking/kaartje is dit erg origineel.

Groetjes,

Cynthia

Sandra zei

Wat een leuk idee!

Tinie zei

Wat een leuk idee en prachtige kleuren gebruikt!

Groetjes Tinie

Ank zei

Gefeliciteerd met jullie prijs, wat leuk!!!

Helen zei

Ha die Marijke, ik dacht ik kom ook eens bij jullie kijken. Leuk kaartje; hier ga ik ook wel voor (verslaafd aan de latte). Groetjes uit de Kempen, Helen

Nathalie zei

Hoi Marijke, wat een leuk idee. Gefeliciteerd met de prijs.
Groetjes, Nathalie

stempelfreaks zei

gefeliciteerd met jullie prijs! Onwijs leuk. Wat heb je dat leuk gemaakt zeg! En erg leuk om te krijgen.
Groetjes Astrid & Larissa

Sanne zei

Hey dames!

Wat een grappig kaartje is het geworden! Leuk patroon! Leuk voor de koffieleuters onder ons.

Liefs Sanne

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi Marijke en Chantal,
Nog bedankt voor de award die ik van jullie mocht ontvangen. Leuk! Wat een gezellig kaartje is dit geworden. Ik wens jullie fijne dagen en de beste wensen voor 2011 met veel frubel plezier.
Ik heb mijn laatste kerstkaartje op mijn blog gezet.
Groetjes Lida

scrappingann zei

Hallo Marijke en Chantal,
Gefeliciteerd met prijs die "jullie" hebben gewonnen, als duo kaarten maken, is ook als duo winnen :-)
ook een compliment voor de koffiemok.
Enne... als laatste bedankt voor de reactie op Klein Duimpje, het is altijd leuk om reacties te ontvangen, het geeft energie!!
Groetjes Scrappingann