donderdag 25 november 2010

Twee winterkaartjes

De winter is in aankomst volgens de weermannen/vrouwen. Niet dat ik daar al veel zin in heb, heb toch pas de sneeuwschep opgeruimd............. Maar ja, over het weer hebben we niks te zeggen helaas.Ik heb twee winterkaartjes gemaakt met het Scandinavian Christmas designpapier van Marianne Design. Wat bloempjes, blaadjes, lintje en natuurlijk sneeuwsterretjes.


Op dit kaartje heb ik mijn eerste stempeltje wat ik kocht gebruikt. Het is ook van Marianne Design. De wandjes heb uitgeknipt en met 3D foam opgeplakt. Verschillende sneeuwsterren en parels.


Bedankt voor de leuke reacties en tot de volgende keer,
Marijke

1 opmerking:

Patricia zei

Wat een lieffies deze kaartjes, Marijke.
Leuk de kleuren rood met grijs, is eens iets anders. En wat een leuk idee om de wandjes 3D te maken. Heel leuk. Groetjes Patricia