zondag 28 november 2010

Christmas

Tussen alle inkopen, surprise en gedichten maken heb ik dit kaartje gemaakt. Met dit kaartje doe ik mee met twee challenges namelijk bij Double Dutch met de sketch waarvan ik eerst dacht wat veel papiertjes maar uiteindelijk viel het wel mee. Ook doet het kaartje mee bij challenge 3 van Hobbystempels waar de opdracht is maak een kerskaartje met deze kleuren (groen,rood, wit).
Het papier wat ik heb gebruikt is van een scrappakket wat ik laatst op een boeken/ hobbybeurs in Eindhoven heb gekocht.Het donkerrood papier had ik al. Het stempeltje is van Gillian Roberts en is ingekleurd met derwentpotloden. De letters zijn plakletters die ook in het scrappakket zaten. Wat bloempjes, takjes en parels. Vindt het wel een leuk kaartje geworden.



Bedankt voor het langskomen en jullie lieve reacties,
Groetjes, Marijke

10 opmerkingen:

Patricia zei

Wat een leuk kaartje weer. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt. Wat een onzettend leuke plakletters heb je trouwens gebruikt.
Groetjes Patricia

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hallo Marijke en Chantal,
Leuk dat jullie af en toe komen kijken op mijn blog. Ik vind dit stempeltje echt heel erg leuk en goed ingekleurd.
Gezellige sinterklaas.
Groetjes Lida

Tinie zei

Geweldig wat een mooi geheel en wat een lief afdrukje is dat! Leuk zo om bij elkaar te kijken he en ideeën op te doen.

Groetjes Tinie

M@rtine zei

Hoi Marijke,

wat een leuke kaart heb je gemaakt en de stempel is zo leuk.

Bedankt dat je gezellig meedoet met de Double Dutch Challenge.

Liefs Martine

nicolet zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemakt Marijke!!
Groetjes Nicolet, Hobbystempels.nl

Milnie zei

wat een ontzettend schattig kaartje Marijke!

Nathalie zei

Hallo Dames,

Wat een verrassing om jullie aan te treffen op mijn blog. En wat leuk dat jullie volger zijn geworden. Het is toch maar de vraag of mensen de kaarten leuk vinden, die ik maak. Ben meteen even bij jullie langs gehopt. Wat een leuk blog hebben jullie. De kaarten zijn zo mooi ingekleurd. Daar kan ik nog een hoop van leren. Ben zelf al jaren met Pergamano bezig. Stempelen op papier is nieuw voor mij, maar erg leuk om te doen. Ik zag de foto van jullie bulletje. Ik heb er ook één van 12 1/2 jaar oud.

Groetjes,
Nathalie

Marjan zei

Mooie kaartjes hebben jullie de afgelopen tijd gemaakt, dames!!

Groetjes, Marjan

scrappingann zei

Hallo Marijke en Chantal,

Leuk dat jullie met mijn candy mee willen doen, ik kan jullie alleen niet als volger vinden, wil je dat nog even doen.
Of.... jullie moeten als volger met een andere foto staan, laat dan even iets weten.

Scrappingann

Tinie zei

Hallo Marijke en Chantal, de flowersoft kun je in kleine verpakkingen kopen bij Duymelot in Raalte. Op mijn blog heb ik een verwijzing naar hun eigen blog maar ze hebben ook een webwinkel.

Groetjes Tinie