dinsdag 29 januari 2013

EKEF # 152

Hoi allemaal,
 
Ja hoor het is weer dinsdag en dat betekent een nieuwe uitdaging bij EKEF. Een hele leuke dit keer vind ik. De uitdaging is: Gebruik een taartkleedje, doily op je creatie. Mag een kant en klaar kleedje zijn of gestanst of zelf knippen als het maar een taartkleedje/doily is. Niet zo moeilijk toch?
 
 
 
Hier mijn voorbeeld kaart. Ben heerlijk aan het rommelen geweest met van alles wat:)) Leuk om te doen, lekker wat schuiven en prutsen en dan ontstaat er vanzelf een kaartje.
 
Eerst op kraft een taartkleedje geplakt, ooit gekocht op een beurs. Daarop wat DP, washi tape, stukjes kant, bloemen groot en klein, doily stempels, label, touw, tekststempels, plakparels en witte gelpen.
 
De sponsor deze week is Scala.
 
Logo Scala
 
 
 
Voor nog meer mooie creaties met taartkleedjes/doily kijk dan even op EKEF en zie wat team roze heeft gemaakt!! En doe gezellig mee!
 
Groetjes, Marijke

49 opmerkingen:

Els zei

Een pracht kaartje en lekker vol.
Leuk met die tape erbij en dat 'stiksel'.
Groetjes, Els

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is leuk.
Groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

Wat een vrolijk en gezellig kaartje Marijke..die stukjes kant maken het prachtig!!

liefs annemarie & merit

martina's kaartjes zei

wat een prachtige kaart ! heel erg geslaagd ! mooi gedaan
nog een fijne dag, grtjs, martina
x

Claudia zei

Wat een prachtig kaartje Marijke. Echt eentje vol inspiratie, ik krijg gewoon zin om meteen te gaan knutselen :-).

Groetjes, Claudia

Ellen zei

Ik vind 'm leuk! Je bent goed aan het 'rommelen' geweest. Al dat schuiven en prutsen heeft echt een gaaf kaartje op geleverd.
Fijne dag, Ellen

Joke de Wit zei

Leuk Marijke,hier ga ik zeker mee aan de slag.Groetjes Joke

Je@net zei

Super leuk kaartje, Marijke!

Lia zei

Leuke kaart, denk dat ik een poging ga wagen,
groetjes Lia

jolanda zei

mooie kaart

Sylvia van der Kolk zei

Mooie kaart.
Leuke details.

Groetjes sylvia

Bernadet zei

ik vind 'm echt geweldig marijke!!

Diny zei

Door al dat ''rommelen'' is het een hele leuke kaart geworden hoor!

Groetjes, Diny

Kaartenkraam zei

Ik vind hem prachtig! Met de veelheid aan materiaal heb je toch een eenheid weten te creëren!

groetjes van Ank

Anneke. zei

Prachtige kaart, Marijke. Er zijn zoveel leuke dingetjes op je kaart te zien.
Groetjes Anneke.

Deborah zei

Wauw!
Even knipperen met mijn ogen...
Dat is echt een prachtig kaartje!!!
Meer dan WAUW komt er momenteel niet echt uit.
Prachtige details!
Groetjes deborah

Ellen zei

Je 'gerommel' heeft een hartstikke leuke kaart opgeleverd! De uitdaging is inderdaad een leuke, dus ik ga mijn best doen!

groetjes, Ellen

Irene zei

WOW Marijke, wil jj vooral doorgaan met heerlijk rommelen, ik vind het weer leuk !!!!!!!!!!

xx Irene

Gemma zei

dat gerommel van jou is wel heel goed gelukt, wat een super gaaf kaartje, leuke challenge ook!
Groetjes Gemma

Tinie zei

Wat weer een beauty laat je zien, een kei ben je hier in, zonder stempel of afbeelding en dan zo'n super mooi resultaat, top!!!

Groetjes Tinie

Aletta zei

Prachtig Marijke !!!

Ik hou wel van deze stijl kaartjes, ook al zie je niet zoveel voorbij komen op mijn blog :)

Groetjes Aletta

Anita Meijer zei

Wat schitterend weer Marijke, ik vind hem super geworden, mooi zo met die details. Een toppertje weer.
Liefs van Anita

marja zei

Wooow wat een geweldig kaartje Marijke, helemaal toppie!!

Lieve groetjes Marja.

Marlies zei

Een super mooie kaart! Een mooi design, je laat het zo makkelijk klinken, even schuiven en prutsen maar ik zou dit niet voor elkaar krijgen. groetjes, Marlies

Tinie zei

Dit is echt geweldig leuk!! Echt een Marijke kaartje:))
groetjes Tinie

Berlinde zei

Een geweldig mooi kaartje Marijke, ik vind hem super. Hele leuke details heb je gebruikt en een leuke schets!!
Lieve groetjes, Berlinde

Gerdine zei

Mij valt vooral die tape op, gaaf geplakt over het ruitjespapier!

Cornelie zei

Vind je kaartje mohooi!!!!

Liesbeth zei

Wat een mooi geheel marijke, super hoor.
gr. Liesbeth

Anoniem zei

Nou jij bent zeker lekker aan het schuiven en plakken gegaan. Het ziet er helemaal top uit hoor.
groetjes Joke

Colien zei

Eén woord: geweldig!!
grtz.Colien

Anoniem zei

Mooie kaart!
Groetjes Claudia

Wilma zei

Wat een MOOI kaartje Marijke en nu is de doily goed te zien ☺☺☺.
Liefs Wilma

Annelies Creatief zei

Wat leuk zoveel spulletjes op een kaartje. Ik vind 'm echt heel mooi.
Groetjes, Annelies.

Yolanda zei

Dit vind ik echt een kaartje a-la-Marijke haha. Dit is een stijl die ik vaker bij je tegenkomm, "hij" past bij je, als ik zo vrij mag zijn dat te zeggen ;-)Heel mooi gedaan hoor. Groetjes Yolanda

Alina zei

ik vind je ''rommelige'' kaart geweldig, Marijke!

Jacqueline zei

Een erg leuk kaartje zeg. De kleuren combinatie is schitterend.

Groetjes, Jacqueline

Judith zei

Jaaa, mooi!!!

Nicole Parmentier zei

Prachtige kaart! Dat roze en kraft is zo mooi samen!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Gerommel is een geweldig kaattje geworden

roelien zei

Mooie kaart hoor, ik vind de kleurcombi geweldig.

Corinne Oosterhoff zei

mooie romantische kaart

gr corinne

Nelly zei

Prachtige voorbeeld kaart heb je gemaakt.Met leuke details erop.

Groetjes Nelly

Mary zei

Zo mooi!!! Er is zoveel gaafs te zien, echt súper!
Groetjes Mary

Marjan zei

WOW, wat een bjoetie van een kaartje, ik vind hem echt supergaaf!

*mieke* zei

Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt Marijke! En weer helemaal in je eigen stijl...mooi hoor!
Groetjes Mieke

Linda Visser - van der Velden zei

Mooi gedaan!

Brendaxx zei

Ik vind je kaartje echt helemaal ge-wel-dig!! Groetjes,Brenda

Ellen zei

Wat een leuke doily kaart Marijke!