donderdag 6 december 2012

Sneeuwvlokken bij DCL

Hoi allemaal
 
Bij DCL is de challenge dit keer sneeuwvlokken, leuk. Dus ben ik aan de slag gegaan met sneeuwvlokken, embossing, stansen, ponsjes, vlokken op design papier en zelfs een sneeuwvlok bedel.




Materialen: Blauw/wit cardstock, DP  Little Yellow Bicycle, Creatable van MD, borderstans SU, div. sneeuwvlok ponsen, embossingfolder sneeuwvlok en dots, plakparels, tekst van MD, twine van SU.
 
Ben benieuwd als de weerberichten kloppen krijgen we morgen een pak sneeuw.....................................wel mooi maar als je erdoor moet iets minder. Chantal heeft morgenavond Gala op school, hopelijk kan dat door gaan. Ze verheugd zich er al maanden op om haar mooie jurk en pumps aan te mogen.

Op zaterdag 19 januari heb ik thuis een Make&Take met de producten van Stampin UP, deze wordt gegeven door Agnes van Stempelkraom. Wil je ook geheel vrijblijvend kennismaken met deze geweldige spulletjes kan dat. Er zijn nog wat plaatsen vrij. Opgeven kan via een mailtje sturen naar molletje4@gmail.com.



Fijne dag verder,
Marijke

41 opmerkingen:

Maia zei

Leuk zeg al die verschillende sneeuwvlokjes op een kaart bij elkaar!
Veel plezier op het gala brrrr zal wel koud zijn in chique kleding maar geniet er van!
Fijne dag
Groetjes Maia

martina's kaartjes zei

waaauw, wat een plaatje! heel erg mooie, geslaagde kaart ! top
grtjs, martina
x

Je@net zei

Wauw, super gaaf kaartje, Marijke!

Mariken zei

Prachtig, wat een mooie kaart!! Vind 'm schitterend!
Groetjes Mariken.

Joke de Wit zei

Wat een gezellige kaart Marijke.Groetjes Joke

Irene zei

OOOh wat is ie mooi Marijke!!!!! Hier ligt zo'n 10 cm en idd schijnt er een pak aan te komen, dat mag wel enige naam hebben..jurk omhoog, laarzen aan en de mooie schoentjes pas op school uit de plastic zak halen vrees ik!!!

Liefs, Irene

Annet zei

Wauw, wat een schitterende kaart! Heel mooi met al die sneeuwvlokken in de kleurencombi wit/blauw!

Veel plezier morgen op het gala, Chantal!

Groetjes Annet

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Marijke, heel mooi die kleur blauw met wit, echt een toppertje. Ik hoop voor Chantal dat ze morgen makkelijk op haar pumps kan lopen door de sneeuw en anders lekker meenemen en daar aantrekken.
Liefs van Anita

CreaSjouk zei

Wauw, wat een prachtige kaart!
Echt heel leuk al die sneeuwvlokken!
Groetjes Sjoukje

Marjan zei

Prachtig gecombineerd, de tinten en de vlokken! Heel mooie kaart, Marijke! Fijn dat je weer meedoet met DCL!

Succes voor je kind morgen, misschien eerst even kaplaarzen aan :) Pumps pas als ze binnen is.

Liesbeth zei

Wat een mooi totaalplaatje is dit weer Marijke. supermooi.
gr. liesbeth

Tinie zei

Wat vind ik deze weer bijzonder mooi Marijke, wat een prachtig geheel!!!

Groetjes Tinie

Els zei

Schitterend wat een pracht kaart heb je gemaakt.
Zo leuk met die vlokken en de embossing achtergrond.
Groetjes, Els

Sanne zei

Ik vind het een geslaagde kaart. Mooi dat wit met blauw. Top gedaan!

Liefs Sanne

Marie-claire zei

Een mooie kaart, frisse kleuren!

Groetjes Marie-Claire

Carolina zei

dit is weer een toppertje Marijke! prachtig!

Willy zei

Wat een prachtig kaartje en wat een geweldige sneeuwvlokken. Ik hoop dat het gala van je dochter door kan gaan en dat ze mag stralen!!

Juisie zei

Hihi, jij dacht: ik ga lekker los met dit thema! Mooie kaart zeg. Maar zo vraag je wel om sneeuw natuurlijk, met al die sneeuwvlokken! Twordt vast een mooie witte wereld morgen, en hoe we ons erdoor ploegen, dat zien we morgen maar weer! Groetjes joyce

Nadine zei

Dat zijn veel sneeuwvlokken! Geinspireerd ook door wat zich buiten afspeelt zeker ;)? Ik vind 'm heerlijk winters!

Kaartenkraam zei

Heel erg leuk en in mijn favoriete kleur!

groetjes van Ank

Unknown zei

This is gorgeous! I love all the snowflakes.
Hugs xx

Alina zei

heel erg leuk geworden, Marijke!

Marlies zei

Een schitterende kaart!! Een prachtig design en wat een leuk notie boek blaadje! Het is te hopen dat CHantal niet door de sneeuw hoeft op haar pumps, dat zou zonde zijn! Veel plezier op de Gala Chantal! groetjes, Marlies

Ellen zei

Gezellige boel op je kaart met alle sneeuwvlokken, ziet er hartstikke leuk uit vind ik. En we gaan ze dus ook in het eggie zien als de weersvoorspellingen het bij het rechte eind hebben. Ik hoop voor Chantal dat het morgenavond weer voorbij is en ze vreselijk kan gaan genieten op het gala in haar mooie jurk en op pumps.
Jammer dat ik niet in de buurt woon, want anders had ik me zeker aangemeld voor de make & take.

groetjes, Ellen

Durvina zei

Wat een prachtige winterse kaart, mooi zo dat ijsblauw met sneeuwit.

liefs, Durvina

Bernadet zei

wat een toppertje Marijke

Ellen zei

Prachtige winterse kaart Marijke, én de snowflakes in de hoofdrol!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een prachtige winterse kaart. Helemaal super.
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Unknown zei

zoooo, mooi zeg Marijke ! ook de kleurencombi vind ik super

WILMA zei

Wauww dit is een echte sneeuwsterren Kerstkaart! Schitterend!
Liefs Wilma

Helen zei

Wat een prachtige kaart. Zoveel vlokken zijn er vandaag ook wel naar beneden gekomen. Hoop dat het gala toch door is gegaan ondanks het weer. Ik heb al ontzettend zin in de 19e. Groetjes, Helen

Danoesja zei

Hoi Marijke

Wat een schitternde frisse kerstkaart, ook je vorige kaartjes zijn heel mooi, leuk om zoveel verschillende te zien.

Lieve groetjes
Danoesja

Anke zei

Oh wat mooi gemaakt.
Super
Fijn weekend
liefs Anke

Anke zei

Oh wat mooi gemaakt.
Super
Fijn weekend
liefs Anke

Chelsea zei

Heel leuk gemaakt!
Ik wou dat ik zulke mooie kaarten kon maken zoals jullie...
Dan maar tekenen, haha ;)

carla zei

Wat een mooi kaartje. De verschillende blauwe kleuren zijn prachtig! liefs, Carla

Aartje zei

Prachtig gedaan met al die verschillende blauwtinten en sneeuwvlokken. Schitterend eindresultaat.
Groeten, AArtje

Mary zei

Mooi mooi mooi! Echt súper leuk , mooi de blauwtinten en leuke layout!
Groetjes Mary

Ans S. zei

Wat een schitterende en stijlvolle kerstkaart.

Groetjes Ans

Annemieke zei

Super kaart! Echt winters... heerlijk.
Groetjes, Annemieke

Yolanda zei

Dit is echt een TOPPERTJE. Marijke wat prachtig!! Die ga ik onthouden voor volgend jaar hihi. Groetjes Yolanda