dinsdag 15 maart 2011

Kert(ster)kaartje maart

Wat is het al lekker weer, de voorjaar hangt in de lucht, de vogels fluiten en de achterdeur staat heerlijk open, ben vast aan de tuin begonnen en ik heb weer een kerstkaart gemaakt............hihihi.  Het lukt me nog steeds om elke maand een kerstkaart te maken. Ik zag de sketch van Dutch Card Lovers en dacht die ga ik voor een kerstkaart gebruiken. Het designpapier is van Making Memories 'Falala', hiervan heb ik 3 sterren geknipt en nog wat kleine sterretjes geponst. Op het papier heb ik ook 3 kerstbomen gestempeld en uitgeknipt. Sommige sterren en boompjes heb ik met 3d foam opgeplakt. Nog wat tekst erop gestempeld en wat inkt gebruikt.

Deze kaart heb ik ook ingestuurd bij,
Die Cut Dreams Christmas Club - Starlight, starbright

Dames geniet van het mooie weer en tot de volgende keer,

Marijke

30 opmerkingen:

greet zei

Hallo Marijke en Chantal, ik ben via via op jullie blog terecht gekomen en heb met heel veel plezier naar al jullie mooie creaties gekeken. Ik ben jullie volger geworden want ik kom graag nog eens langs.
Misschien vinden jullie het leuk om mijn blog ook eens te bezoeken?

Groetjes Greet

Marijke zei

Haha...leuk tijd van het jaar om je met een kerstkaart bezig te houden. Hij is wel heel erg mooi geworden

Tinie zei

Ik vind dat toch zo super knap dat je nu een kerstkaartje kunt maken (waarom ook niet:)) maar het is wel een hele mooie geworden, prachtig!!!

Groetjes Tinie

Cynthia zei

Hallo Marijke,

Wat een leuke kaart is dit geworden. Ik geniet zelf nog te veel van het zonnetje om al aan de kerstkaarten te beginnen ha ha.

Groetjes,

Cynthia

Sieta zei

Hoi Marijke,
Ook al braaf aan de kerstkaarten, groot gelijk dan hoef je straks je niet zo te haasten om optijd klaar te zijn. En hij is prachtig geworden.
Lieve groetjes Sieta

Patricia zei

Je kaartje is weer prachtig. Ik ben zelf niet echt in kerststemming, maar ik vind het heel knap dat jij wel een kerstkaart kan maken in deze tijd van het jaar. Bij mij zou de inspiratie ontbreken, maar bij jou zeer zeker niet, hij is echt heel mooi. Groetjes Patricia

Ingrid zei

Ik vind het een hele mooie kerstkaart geworden en het is ook erg mooi papier.
Wat goed van je dat je er iedere maand een kan maken.
Ik krijg het niet voor elkaar (straks in december heb ik daar spijt van)
groetjes Ingrid

Irene zei

Zoals de anderen ook al zeggen...in maart een kerstkaart maken die zo leuk is, petje af!!! Ik vind het toch al zo bijzonder dat mensen allerlei kerstkaarten maken, ik maak voor iedereen dezelfde..heel saai maar wel heel overzichtelijk en ik begin in september/oktober en ben dan ook op tijd klaar door er steeds een paar te maken.
Leuk dat jullie volger zijn geworden, dankjewel!

Irene

Joke de Wit zei

Knap hoor om nu kerstkaarten temaken ik weet nog niet of ik dit jaar kerstkaarten ga versturen als ik er aan denk dat de kaarten door de meesten worden weggegooid krijg ik een beetje de kriebels, maar jullie kaart is wel leuk geworden groetjes Joke

stempelfreaks zei

Wat knap zeg dat het je nog steeds lukt om elke maand een kerstkaart te maken. Deze is erg leuk geworden. leuk gedaan met de bbompjes en alle sterren.
Groetjes Astrid & Larissa

Alle mooie dingen zei

wat een leuk kaartje...
ik ga deze onthouden...
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Aartje zei

Hoi Marijke, de zon begint te schijnen en jij denkt aan kerstkaarten :) het is wel een prachtige kaart geworden. Je hebt mooi papier gebruikt.
Groeten Aartje

Helen zei

Wat goed zeg een kerstkaartje maken met dit mooie weer. Ik ga nu toch meer voor de zomerse kleurtjes/kaartjes. Wel een hele mooie kaart - ga zo door! Groetjes

Annemarie en Merit zei

wat een heerlijk combinatie voorjaar en wibter, maar hij is goed gelukt ik kan mezelf er niet toe zetten.

*mieke* zei

HIer was het vandaag echt geen zonnetje...helaas:-( Maar je kerstkaart is erg mooi en petje af dat je daar nu zoveel creativiteit voor hebt...ik kan het nog niet opbrengen!
Groetjes Mieke

Ellen zei

Wat een mooie uitwerking van de schets Marijke!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Jolanda Cuper zei

Prachtige kerstkaart! Ik ben nog niet in de mood maar jou kaart is een plaatje!
Groetjes Jolanda.

chrissy xx zei

A Fabulous card. LOve your colours. It's good to make an early start. Thank you soooo much for joining us at Die cut Dreams Christmas Club.
Chrissyxx
Hello to Elmo.

Marjan zei

Prachtige kerstkaart!!

anja curvers zei

Prachtige kaart hoor bedankt voor het meedoen bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Je kan nooit te vroeg beginnen. slim. ;) Hij is leuk geworden. Ik ben gek op kerstbomen.:))
Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

Angèle zei

Wat een leuke uitwerking van de schets! Ik vond 'm niet gemakkelijk, maar de sterren vind ik heel goed gekozen op die plek.

Bedankt dat je met ons meedoet, Angèle

loes de groot zei

ha je bent er op tijd bij
leuk kaartje......................

Marlies zei

Hele leuke kerstkaart, je kan maar op tijd beginnen toch?
groetjes, Marlies

Tinie zei

Ben nog niet aan de kerstkaarten begonnen, maar als ik jouw kaart zie heb ik er wel bijna zin in! Het is echt een hele leuke kerstkaart geworden!
groetjes Tinie

José zei

Ik schoot even in de lach toen ik de kerstkaart zag, maar je hebt gelijk om vroeg te beginnen. Ik zit me aan het eind van het jaar altijd te haasten. Vind hem super geworden. Onwijs leuke sterren en boompjes. De sketch is er perfect voor!
Groetjes,
Jose

Ellen zei

Superleuk! Van mijn voornemen om jouw voorbeeld te volgen, is nog helemaal niets, maar dan ook niets, terecht gekomen. Nou ja, ik heb nog even....

groetjes, Ellen

Trisha zei

A very pretty star creation! Love the design papers you chose! Thanks for playing at DCD's Christmas Club! xox Trisha

Evgenia Petzer zei

Beautiful creation! Like your color used! Thank you for playing with us this week at Die Cut Dreams Christmas Club

miriam zei

prachtig kaartje ,mooi gedaan

bedankt voor het meedoen met dcl

gr miriam