zondag 2 januari 2011

Shoppen in Heesch en kaartje Chantal

Hier eindelijk weer eens een berichtje van ons. Allereerst allemaal een heel goed en gezond 2011 toegewenst en bedankt voor de leuke en lieve berichtjes van het afgelopen jaar op onze blog!





Hoi lieve mensen,
Vandaag zijn wij wezen shoppen in de scrapbook winkel in Heesch.
Wat een grote winkel is dat toch!
We hebben daar veel gekocht:
- We hebben wat normale achtergrond papier gekocht.
- Wat ik wel graag wou was wat vintage papier want zoals je hieronder ziet wou ik het kaartje wat vintage achtig maken maar met het juiste papier gaat dat natuurlijk niet zo goed:)
-We hebben ook nog een blokje gekocht met allemaal verschillend papier.
-Een heleboel derwent potloden en twee doezelaars.
-Stoffen blauwe bloemetjes.
-Een eyelet tool.
-Stempeltjes
-Vintage inkt
-Vintage mesje, dat is eigenlijk een mesje dat je aan de randen moet doen zodat het wat scheurig lijkt en dan met de vintage inkt eroverheen en het lijkt heel oud.
-Pareltjes en leuke brats.
Dat is wat we gekocht hebben, Als je naar een grote scrapwinkel wil en je woont dicht bij Heesch is dit zeker wel de moeite waard!

Hoi,
Hier een kaartje dat ik al eerder had gemaakt.
Ik wou het dus op vintage achtig laten lijken alleen met dit papier lukt dat niet heel erg.
Ik moet wel goed gaan op letten dat ik de derwent potloden goed uitblendt, want op sommige plaatsen is dat hier niet gedaan.
Ik vindt het kaartje wel leuk al zeg ik het zelf:)
Het stempeltje is van magnolia, van My mind's eye tango is het papier.
Eenvoudig maar toch leuk!
X Chantal

En nog een gelukkig 2011.<3






9 opmerkingen:

Cynthia zei

Hallo Marijke en Chantal,

Jullie als eerste ook een heel gelukkig 2011. Wat een leuke inkopen hebben jullie gedaan en dat op een zondag. En Chantal wat een leuk kaartje. Ik hou er zelf ook wel van eenvoudig.

Groetjes,

Cynthia

Helen zei

Gelukkig, gezond en vooral creatief 2011 toegewenst. Wat hebben jullie heerlijk gewinkeld. Volgens mij is het maar goed dat ik niet al te dicht bij Heesch woon (niet goed voor mijn portemonnee). Mijn voorraad is onder de kerstboom weer aardig aangevuld (dus even rustig aan voor deze dame). Groetjes.

Patricia zei

Hoi Chantal en Marijke,
Ik wens jullie een heel gelukkig en gezond nieuwjaar toe.
Wat hebben jullie toch weer mooie spulletjes gekocht.
Ik zie dat jullie ook Derwent potloden hebben gekocht. Ik heb hier namelijk nog potloden liggen waar ik vanaf wil.
Ik kocht eerder altijd losse derwent potloden, maar ik heb laatst een hele casette met alle Derwent coloursoft potloden gekocht. Nu heb ik dus die losse potloden over. Ze zijn haast niet gebruikt.
Als jullie intresse hebben dan hoor ik het wel van jullie. Ik heb hier een lijst met alle kleuren die ik wil verkopen.

Liefs Patricia
http://kaartenshoppatricia.blogspot.com

Een heleboel derwent potloden

Ellen zei

Ha daar zijn de molletjes weer!! Jullie ook een gezond en heel mooi 2011 toegewenst.
Ik zie dat jullie flink hebben ingeslagen: wat een leuke spullen zeg. Het vintagemesje en -inkt lijkt me ook wel wat. Ben benieuwd naar jullie kaartje waarbij dit gebruikt is.
Het kaartje van jou, Chantal, is erg lief!

groetjes, Ellen

Lia zei

Ik wens je een heel gezellig, creatief en vooral gezond nieuwjaar toe!!

Ik vind je kaartje erg leuk en ja Heesch? Ligt niet naast de deur, maar wil er toch eens een dagje voor uittrekken in het voorjaar.

groetjes Lia

Jolanda Cuper zei

Hallo Chantal en Marijke,
Bedankt voor jullie leuke reactie op mijn blog! Jullie maken samen mooie kaarten!
Lijkt me gezellig zo samen knutselen!
Groetjes Jolanda.

CreaSjouk zei

Hoi!

Wat een leuk kaartje zeg! Ook al is hij niet in vintage-stijl, hij is zo ook erg leuk.

Wauw ben helemaal jaloers op jullie gekochte spulletjes!

Groetjes Sjoukje

stempelfreaks zei

Jullie ook een gelukkig 2011! Wat een prachtig kaartje zeg. Het papier is ook erg mooi.
Groetjes Astrid & Larissa

Annemarie en Merit zei

nou jullie zijn heerlijk aan het shoppen geweest!!!

schattig kaartje