dinsdag 7 februari 2017

Handlettering: Verjaardagskaartje

Hoi allemaal,


Vandaag een kaartje die ik voor mijn broer heb gemaakt.
Ook ik ben aan de slag gegaan met handlettering.
Heel leuk om te doen!










Dit kaartje is gemaakt met fineliners, alcoholmarkers en cardstock.
Erg leuk om te doen en ga ik zeker vaker maken zo'n kaartje.

Het kaartje viel ook in de smaak bij mijn broer, die zelf een letterontwerper is:))

Op Cards en Scrap Inspiratieblog is een challenge met thema Handlettering en of doodling, doe gezellig mee!

Groetjes,
Marijke

10 opmerkingen:

Aletta zei

wat een leukerd van een kaart Marijke !

Margo zei

Wat een superleuke kaart Marijke ! Echt tof gedaan !

Annemarie en Merit zei

Heel erg gaaf en prachtige gedaan!!!!

liefs Annemarie

Diny zei

Wat ontzettend leuk dat je dit kaartje juist voor je broer hebt gemaakt Marijke....ik vind het werkelijk prachtig!
Groetjes Diny

Alina zei

geweldig, Marijke!!!

Marjan zei

ZO!! Knap gedaan en erg mooi!

Ellen zei

Wat dapper om voor je letterontwerperbroer een kaartje te maken met handlettering ;-) Jullie zijn vast erfelijk belast, want jouw schrijfwerk ziet er echt super uit! Geweldige mannenkaart.

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Marijke. Kan me voorstellen dat je broer er blij verrast mee was!

Maia zei

Wat een mooi kaartje!
Zo leuk dat hand lettering dat was vroeger mijn hobby...lang geleden op de mavo haha.
Nu nooit meer gedaan en ook een beetje minder aan het bloggen en freubelen want ik ben aan het ruimen in huis en daarna mijn hobbyspullen sorteren duurt nog even vrees ik.
Ondertussen maar meer genieten van jullie mooie blogposten.
Ook super leuk dat diorama babykaartje in je vorige post.
Fijn weekend
Groetjes Maia

Ellen zei

Ook het virus van handletteren opgelopen zie ik. Gave kaart heb je gemaakt! Ik wil er ook verder, heb ook een workshop gedaan, maar ja.... gun me er geen tijd voor kennelijk.

groetjes, Ellen