dinsdag 28 oktober 2014

Cards and Scrap challenge #220, een schets!

Hoi,hoi,


De herfstvakantie is alweer voorbij. Dacht genoeg tijd te hebben om te bloggen en wat kaartjes te maken.............................niet dus.  Van alles gedaan maar weinig tijd voor bloggen en kaartjes maken, wel leuke andere dingen gedaan en wat klusjes die altijd blijven liggen.


Maar vandaag weer een kaartje voor de nieuwe uitdaging bij Cards and Scrap! Dit keer een schets en als optie een digitekst van Cards and Scrap.


De schets heb ik gebruikt voor een kerstkaart, pas mijn 2e kerstkaartje. Wordt dit jaar denk ik kaartjes kopen of nog heel snel worden met maken.






Dit is de schets.



De achtergrond heb ik gesponst met Tempting Turquoise en de Dots mask van SU.
Dp is een oudje, borderrand van MFT, sneeuwvlok van MD, stempel ook een oudje van de Kruitvat.
Verder nog een marker van SU, knoop en garen.


De sponsor van deze uitdaging is Marianne Design




En wil je nog meer uitwerkingen zien met deze schets neem dan even een kijkje op C&S en doe gezellig mee.


Hele fijne dag verder en tot de volgende keer,

Marijke


13 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Marijke.groetjes Joke

Bernadet zei

Lekker, vrolijk kerstkaartje Marijke!
Hier ook zo... nog bijna geen kerstkaartjes klaar, zal er vast ook moeten kopen.

Je@net zei

Wat een leuk en vrolijke kaart, Marijke!

Colien zei

Mooie kerstkaart!
grtz.Colien

Diny zei

Wat een frisse kerstkaart Marijke....leuk gedaan!

Groetjes Diny

Ellen zei

Je kaartje is leuk geworden: lekker fris en vrolijk! Ik heb nog geen enkele kerstkaart gemaakt, of het er van komt? Ik ben het wel van plan in ieder geval, haha!

groetjes, Ellen

Ellen zei

Wat een vrolijke kleurtjes heeft jouw kerstkaart! Leuk. Hahaha, ik herken het helemaal. Een week vakantie hebben en dan geen tijd voor kaartjes en bloggen. Wat maakt het uit, als je maar met een goed gevoel terugkijkt op die week. Toch?!
Fijne avond, Ellen

Marlies zei

Een hele mooie vrolijke kerstkaart in leuke kleurtjes. Ook de sketch is erg leuk. Ik heb pas drie kerstkaarten af en het wordt dus ook kerstkaarten kopen. groetjes, Marlies

jolanda zei

hele leuke kaart

Aletta zei

Helemaal geweldig leuk..

Wat een heerlijke vrolijke kleuren voor een kerstkaart.

Groetjes Aletta

Peggy zei

Hoi Marijke,
Je hebt een prachtige en kleurrijke kerstkaart gemaakt.
Heel erg mooi !
Vele groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Aartje zei

Hallo Marijke, van deze kerstkaart wordt je meteen vrolijk. Heel erg leuk!
Groeten, Aartje

Anoniem zei

Gaaf kaartje Marijke, ik ben je nieuwe volger...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby