woensdag 24 oktober 2012

Pleasent Poppies


Hallo allemaal,

 
Vandaag een kaartje met de prachtige stempel 'Pleasent Poppies' van Stampin 'Up®. Geweldig mooie grote stempel, met veel mogelijkheden. Voor dit kaartje heb ik de bovenste helft van de stempel gebruikt. De stengels zijn langer als je de hele stempel gebruikt. Ik heb de stempel 2 keer gestempeld om een paar bloemen uit te knippen en met 3D foam op te plakken voor wat diepte.
 
 
 
De producten van Stampin 'Up® zijn:
Stempel - Pleasent Poppies blz 72
Tekststempel - Embellished Events blz 40
Bakers Twine, Calypso Coral blz 172
 
Deze producten kan u bekijken in de catalogus van Stampin 'Up® die te vinden is op het blog van Stempelkroam daar vind u ook informatie over bestellen.
 
Uit eigen voorraad heb ik gebruikt;
fineliner, flexmarkers en perlen- pen.
 
Groetjes, Marijke
 
 

42 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Geweldig mooi!
Klaprozen zijn ook mijn lievelingsbloemen!
Groetjes Jolanda

Aletta zei

Wauwie, die ziet er prachtig uit !

Groetjes Aletta

Kaartenkraam zei

Prachtig gedaan! Heel mooie stempel en supermooi gekleurd!

groetjes van Ank

Jolanda zei

het is idd een prachtige stempel en je hebt er een mooi geheel van gemaakt Marijke:0)
grtz Jolanda

Irene zei

Het is prachtig!!

xx Irene

Tinie zei

Ik heb deze stempel ook en wat goed van jou om die twee keer te stempelen, het effect is helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

Patricia zei

Hoi Marijke,

Inderdaad een prachtige stempel. Leuk dat je ze dubbel hebt gestempeld voor de diepte. Dat geeft toch weer wat extra's.
Je kaart is erg mooi en heerlijk fleurig met die prachtige bloemen.
Fijne dag,
Groetjes Patricia

Marjan zei

Prachtig!! Knap om dat zo twee keer te doen en dan zo netjes. Ook qua kleuren! Heel mooi strak kaartje, de stempel heeft ook weing meer nodig.

Joke de Wit zei

Deze is mooi Marijke,zo chique gemaakt.Groetjes Joke

Sinikka zei

Mooi zo een stempel van deze tere bloemen. Super met de 3d delen.
Groetjes Sinikka

Maia zei

Oooo, ik heb weer veel gemist bij jullie, even bij gelezen hoor!
De paspoptag en de veilige kilometerkaart wauw die zijn echt schitterend...de rest ook hoor maar deze springen er voor mij uit.
Deze kaart met klaprozen super mooi en die paddestoel vind ik ook zo leuk..zou ik niet kunnen hoor zo'n uitdaging, het is mooi op kraft!
Fijne week nog.
Lieve groet Maia

Carolina zei

ohhh wat een beautie geworden zeg! mooi in zijn eenvoud maar prachtig geworden...

Colien zei

Wow, te gek!!
grtz.Colien

Nadine zei

Mooi strak kaartje Marijke, leuk gedaan!

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Marijke, leuk om zo enkele bloemen in 3D op te plakken, geeft een heel mooi effect!
Lieve groetjes, Berlinde

Christine zei

Heel mooi gedaan Marijke! Klaprozen vind ik altijd zo'n schitterend resultaat hebben en zeker als ze zo mooi verwerkt zijn!
Liefs
Christine

Unknown zei

Wauw, prachtig, de klaprozen springen bijna van het scherm af!
Groetjes Elly

Willy zei

Prachtig kaartje en wat is dit een geweldige stempel!!

Anke zei

Prachtig kaartje weer
liefs Anke

Wilma zei

Hallo Marijke,
Wat een PRACHTIG klaprozen kaartje is dit. Het zijn niet alleen Pleasent Poppies, maar het is ook zeer Pleasant om naar dit kaartje te kijken ☺☺☺.
Liefs Wilma

Anita Meijer zei

Wat schitterend gemaakt Marijke, ik vind het een mooie stijlvolle kaart met prachtige bloemen.
Liefs van Anita

Unknown zei

wauw wat prachtig zeg, die kleuren en die diepte. wat een superstempel en supermooi gedaan.

Tanja Kolar zei

Wat een heel prachtig kaartje. Mooi gedan.
Groetjes Tanja

Sylvia van der Kolk zei

wauw wat een mooie kaart.
Mooie bloemen.

Groetjes sylvia.

martina's kaartjes zei

een geweldig leuke kaart ! heel geslaagd ! I love poppies !
heb het een en ander verschoven en verwijderd en ingekort op mijn blog, hopelijk laadt ie iets sneller op nu...
toch bedankt voor je geduld !
grtjs,martina
x

Marianne Reijgersberg zei

Wauw, wat is deze weer mooi!. Zelf je blogachtergrond past er mooi bij.
Maar wat een stijlvol kaartje met schitterende stempel.
Groetjes Marianne

CreaSjouk zei

Leuk hoor!
Wat heb je die bloemen mooi ingekleurd!
Groetjes Sjoukje

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een mooie kaart. Leuke stempel heb je gebruikt en de afbeelding heb je prachtig ingekleurd.
Groetjes Mirande

Yolanda zei

Zag hem al op het blog van Agnes. HIJ IS LEUK ! Mooie stempel is dit joh. Misschien schaf ik hem zelf ook wel aan hihi. Zondag krijg ik als het goed is mijn eerste bestelling. Kan ik ook wat gaan freubelen .... eindelijk ha, ha. Groetjes Yolanda

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ik, die momenteel gek op stempelen ben vind dit natuurlijk een ontzettend leuk kaartje. Een heerlijke bloem de klaproos en ook dus op jouw kaartje komt hij prima tot zijn recht. Vooral met ophoging.
Gezellig weekend. Doeg Lida

Unknown zei

Wow this is a beautiful stamp! Gorgeous card.
Hugs xx

Ellen zei

Heel leuk deze kaart met deze prachtige stempel. Kun je inderdaad van alles mee. Het is bijna sint...

groetjes, Ellen

Alina zei

mooie kaart, Marijke, een super leuk stempeltje!

Sinikka zei

Hoi molletjes, Marijke en Chantal......ik heb iets voor jullie......komen jullie even langs op mijn blogje
Sinikka:-D

Sofie zei

Ik zie het kaartje zeer graag, tof dat je enkele bloemen verhoogd hebt!

Je@net zei

Wat een lief kaartje, Marijke, erg mooi geworden!!

Bernadet zei

wat ziet dit er geweldig uit Marijke!

Sylvia van der Kolk zei

HHoi marijke en Chantal,

Ik heb op mijn blog een award gekregen deze geef ik door aan jullie. Zie mijn blog.

groetjes Sylvia.

Durvina zei

Wat een prachtige kaart.
Ineens zien we overal stampin up, geweldig wat een spullen.
En je kaart hieronder dit bericht: WONDERSCHOON!!

liefs, Durvina

carla zei

Hallo Marijke,

Wat een prachtige kaart!
Niet makkelijk, bloemen inkleuren.
petje af.
liefs, Carla

ps. dank jullie dat je op mijn blog hebt gekeken. Ga jullie ook volgen

Sientje zei

Wauw mooie kaart zeg. Ik ben dol op klaprozen. Bedankt dat je meld dat ze van Stampin'Up zijn.

Ellen zei

Oh, wat een geweldige kaart, prachtige stempel! WOW!
Groetjes Ellen