donderdag 4 augustus 2011

18 jaar

Tussen het wassen, opruimen en natuurlijk genieten van het mooie weer heb ik een kaartje gemaakt(gelukkig ik kan het nog). Het kaartje heb ik lekker buiten in het zonnetje gemaakt, wel een heel gedoe, elke keer naar binnen om weer iets halen. Maar wilde niet binnen zitten zonde van het zonnetje.
Het is een kaartje voor een stoere jongedame die volgende week 18 wordt.

Eerst heb ik een patroon van de cijfers 18 gemaakt en dit uit cremekleurig cardstock geknipt. De bovenkant aan elkaar gelaten. Daarna de cijfers weer uit design papier geknipt. Het design papier is van Rayer en Bo Bunney.




Het afdrukje is een stempel van Kenny K, wilde ik graag hiervoor gebruiken, een stoere chick en  heb ik ingekleurd met derwentpotloden.


Aan de binnenkant van de kaart twee gestanste cirkels geplakt. De kaart heb ik met de distresser en distress inkt bewerkt voor een wat stoer uiterlijk.

Verder nog touw, bedel, pins, bloemen, nietjes, brad, tekststempeltje, glitter enz gebruikt.

Met deze kaart wil ik meedoen bij Dutch Card Lovers waar de challenge dit keer is:  SHAPED CARDS dus niet vierkant, rechthoek of rond.
Ook stuur ik deze kaart in bij Kenny K's Krafty Girls waar de challenge dit keer is: maak gebruik van METAL EMBELLISHMENT

Dames bedankt voor het langskomen en vandaag ga ik weer eens even bij jullie een kijkje nemen en natuurlijk ook even van de zon genieten, die schijnt hier al heerlijk!

Groetjes, Marijke

26 opmerkingen:

Cornelie zei

She's back!!!!Wat een mooie kaart gelijk alweer om mee te beginnen!! Super vind ik h'm geworden! Je chikkie heb je mooi ingekleurd, en de aankleding verder ook TOP!!
Groetjes Cornelie

Cynthia zei

Wow wat een prachtige kaart is dit geworden. Ook zo leuk dat je hem in de vorm van de 18 hebt gemaakt! Ik zou zeggen welkom terug ha ha.

Groetjes,

Cynthia

Marianne Reijgersberg zei

Nou, je bent terug en hoe. Wat een geweldige kaart is dit geworden. Stoeren kleuren en stoere stempel. Dit vindt ze vast geweldig.
Groetjes Marianne

José zei

Ik vind het een superkaart zeg! Wat knap gedaan om die 18 zelf te maken. Ik vind het top. Hele leuke stoere stempel erbij. Mooi ingekleurd Marijke! Toppie!
Fijn weer wat van je te zien!
Gr. Jose

Irene zei

Hartstikke leuk heb je dit gemaakt Marijke, echt super stoer voor een chick van 18!!! Ik duik nu ook de tuin in, je weetmar nooit hoe lang het zonnetje blijft schijnen, liefs

Irene

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem helemaal super gemaakt, leuk met deze stoere afbeelding erbij. Die stempels zijn ook leuk he? :) Je hebt hem ook heel mooi ingekleurd. ;)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Joke de Wit zei

Wat een leuk idee de vorm van de kaart hij is mooi.Groetjes Joke

Елена zei

Очень интересное решение формы! Прекрасно!!!

Sieta zei

Prachtige kaart Marijke, echt een kaart voor een stoere meid.

Lieve groetjes Sieta

Angèle zei

Zo gaaf zeg!
Leuk dat je weer met ons meedoet bij DCL.

Helen zei

Hoi Marijke, welkom terug van vakantie (ben zelf net weg). Leuke layout op jullie blog. Wat een stoere meidenkaart. Succes met de challenges. Groetjes.

Anoniem zei

Super stoere meidekaart is dit geworden. Is degene die hem krijgt vast erg blij mee. Leuk idee om dit zo te doen.
Groetjes Joke

Colien zei

Wauw, deze is stoer! Echt heel geschikt voor een 18-jarige, mooi hoor!
grtz.Colien

Ellen zei

Wat een leuke stoere verjaardagskaart Marijke!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

stempelfreaks zei

wat een onwijs leuke kaart heb je weer gemaakt zo na je vakantie. Hebben jullie een fijne vakantie gehad? Gezellig dat jullie er weer zijn.
Groetjes Astrid & Larissa

Ans S. zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, heel origineel.

Groetjes Ans

Vanessa (aka V'ness, Nessa, oldschool) zei

Love it!
Thanks for joinin us at kkkg!

greet zei

Wat een supergave kaart! Leuk met zo'n stoere dame erop. Je hebt haar prachtig ingekleurd.

Groetjes Greet

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi Marijke en Chantal,
Gezellig dat jullie weer in het land zijn. Toch gelukkig naar je zin gehad, ondanks het weer niet altijd heerlijk was. Tja, dan had je nog verder zuiderlijker moeten rijden. Je foto met de zonnebloemen ( of is het nou zonnenbloemen ) vind ik super. Ben gek op deze bloemen. Onder het genot van de was doen en strijken ...ahum...heb je weer een kaartje gemaakt.
De stempel komt me bekend voor en blijft erg leuk. Die stoere meid die al 18 jaren wordt. Ik vind hem heel leuk gemaakt. Met die grote 18 erbij. Een kaart om te onthouden.
Succes met het opruimen en het bloggen.

Gezellige groetjes Lida

anja curvers zei

Supergaaf hoor een heel erg leuk en stoer kaartje. Leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

WILMA zei

Supergave kaart voor een stoere meid! Leuk modelletje!
Liefs Wilma

Marjan zei

Superkaart, zeg! Erg leuk, die cijfers met deze kleuren en deze stempel, een nonchalante en stoere chick!

Groetjes en fijn weekend!

Marjan

Ellen zei

Gave kaart zeg! Ja, ik ben er ook weer: gisteren teruggekeerd na 3 weken Frankrijk. Het weer was niet altijd denderend, maar we hebben heerlijk geluierd, bijgeslapen en belachelijk veel gelezen. Nu weer even rondstruinen op de blogs en langzaam de boel weer oppakken. Nog een weekje en dan gaat dochterlief al weer naar school...

groetjes, Ellen

tiggertastic zei

what a cracking make

Thanks so much for joining in the fun this week and don't forget to check back tomorrow for the winner and a new theme over at Kenny K

Good luck in the challenges, hugs Sarah-Louise My Blog

Designing for:
Crafty Purple Frog , Sweet Pea Stampers ,Bearly Mine Designs , Kenny K and My Time To Craft

Sanne zei

Zo, dit is een leuk idee zeg! Gaaf gedaan!

Liefs Sanne

Frosien zei

Super is deze kaart, prachtig gemaakt hoor! Dit ziet er netjes uit. groetjes frosien