vrijdag 11 maart 2011

Gefeliciteerd kaartje voor man!!


De komende tijd zijn er wat mannen jarig in de familie en daarvoor heb ik alvast één kaartje gemaakt. Ik heb de sketch van CPS-Card Sketches gebruikt. Het is een eenvoudige sketch dus heb ik het kaartje ook éénvoudig gehouden. Vind het toch steeds moeilijk om een afdrukje op een mannenkaart te gebruiken en heb dus maar in Word op de computer een grote tekst gemaakt. Erg leuk te doen en er zijn veel mogelijkheden in  het programma Word. Het papier is van My Minds Eye 'Quite contrary",  had ik nog een knipvel liggen met letters en daar de naam uit geknipt! Distressinkt, knoop, touw en een bruine fineliner gebruikt. De kleuren komen niet zo mooi over op de foto in het echt zijn de letters wat meer bruin hier lijken ze wat oranje!


Wens jullie een heel fijn weekend toe,
Marijke

17 opmerkingen:

Tinie zei

Oooh dit is echt superleuk, zo’n mannenkaart!! Wat een leuk idee! Succes met de rest!
groetjes Tinie

Anoniem zei

Ik vind hem heel mooi geworden hoor! Zeker de tekst die je hebt gemaakt past er goed bij.
fijn weekend!
Groetjes Elise

Jolanda Cuper zei

Prachtig eenvoudig!
groetjes Jolanda.

Tinie zei

Ik vind de kaart geweldig!!! Hij is echt mannelijk, maar ontzettend gaaf!!!

Groetjes Tinie

Ingrid zei

slim idee zo met die tekst en ook leuk dat je de naam erin verwerkt hebt
groetjes ingrid

stempelfreaks zei

Wat een super kaartje. Leuk gedaan.
Groetjes Astrid & Larissa

*mieke* zei

Simpel, stoer en mannelijk! Een geslaagde mannenkaart dus:-)
Prettig weekend...Mieke

Marlies zei

Wat een leuke mannenkaart! heel mooi gemaakt.
Ook bedankt voor jullie lieve reactie op mijn blog. Er is hier in Eindhoven ook niet veel anders dan Pipoos, wel een paar kleine winkeltjes maar daar hebben ze niet echt iets bijzonders. Ik tel de dagen dan ook af tot donderdag want dan ga ik naar de beurs in Den Bosch.
groetjes, Marlies

diana68 zei

gave mannenkaart zeg !! een onthoudertje ;o)

wat betreft het Peerless, dat zijn inktblaadjes op waterbasis. Dus hiermee kan je dus hetzelfde doen als met Distressinkt. Ik hoop dat het beetje duidelijk is.

Groetjes Diaan

Ellen zei

Leuk joh! Heerlijk dat ideetjes aangedragen worden voor een mannenkaart: deze vind ik in ieder geval erg geslaagd.

groetjes, Ellen

Jann-will zei

Leuk, want ik vind dat best moeilijk hoor,

Groetjes Wilma

Wilma24 zei

Bedankt voor je lieve reacktie op de scrap en more site bij mijn kaart.
Heb even op je blog gekeken zie prachtig mooie dingen super

Groetjes wilma

Marijke zei

Is inderdaad altijd moeilijk om een mannen kaart te maken. Mooie kleuren heb je gebruikt en erg leuk bedacht om die naam zo erin te verwerken.
Groetjes,
Marijke

Peggy zei

Een hele mooie kaart!
Mooie kleuren en leuk gedaan met de naam.
Groetjes Peggy * Mollemieke *

Patricia zei

Prachtige mannenkaart zeg!! Ik vind het altijd erg lastig maar die van jou is zeer goed gelukt. Groetjes Patricia

Helen zei

Leuke mannenkaart hoor!

caroline zei

hallo

ah eens wat inspiratie
héél mooie mannenkaart
is toch altijd even hard nadenken als het over een mannenkaart gaat
alle kaarten zijn héél erg mooi
wees vrij ook mijn blog een bezoekje te brengen en een reactie natelaten

zonnige groetjes uit belgie caroline